lenemor
Forumet er livet
Ja, det ble det her i dag. Johanna og August satt og tegnet ute i lillestua, og August falt stadig av stolen sin... litt hyling og så måtte han løftes opp på stolen igjen for litt mer tegning (ja, det er sånne småstoler, og de flytter seg bakover når han prøver å sette seg på dem så han må ha litt hjelp). Ørtende gangen han hyla ble jeg litt irritert, men da jeg løftet han opp så jeg at han hadde en bloddråpe på underleppa si.. og så hyler han, og det kommer blod ut av munnen. Ja, han har klart å falle mens han holdt en blyant i hånda, så blyanten har gått igjennom leppa hans.
Han er hysterisk, jeg blir stressa, så jeg løper opp og plasserer han hos pappaen mens jeg ringer legevakta. Vi får komme ned med det samme, og lillebror er ganske samarbeidsvillig, så legen får se, klemme, kjenne. Konkluderer med at det ikke ser ut til å sitte igjen noe i såret, og at tennene ikke er skadet. Er en flenge på innsiden, på utsiden er det bare en liten prikk, og så er det litt hovent. Faktisk ser det ut til at det ikke plager han noe i det hele tatt - unger er tøffe altså! [:D]
Han er hysterisk, jeg blir stressa, så jeg løper opp og plasserer han hos pappaen mens jeg ringer legevakta. Vi får komme ned med det samme, og lillebror er ganske samarbeidsvillig, så legen får se, klemme, kjenne. Konkluderer med at det ikke ser ut til å sitte igjen noe i såret, og at tennene ikke er skadet. Er en flenge på innsiden, på utsiden er det bare en liten prikk, og så er det litt hovent. Faktisk ser det ut til at det ikke plager han noe i det hele tatt - unger er tøffe altså! [:D]