Litt «optimistisk» sniking?

Helsikken! Creds til deg! :rolleyes:

Ja. Snakk om å sette livet på vent, men jeg ser for meg at premien er ekstremt fin:angelic:

Ja, det er jo forskjellig for hva man ønsker alt etter hvilke livssituasjon man er i fra før. Jeg har ingen barn fra før, så for meg var det å komme på sykehuset en befrielse fra alt egentlig. Jeg tålte ikke lukten av mitt eget soverom engang... haha. Kjøpte ny seng i sommer! Fysj for en lukt:wtf:

Hehe man blir litt lei av huset ja. Prøver å variere litt hvor jeg ligger, men det er jo begrensa hvor mye variasjon det blir for det. Mannen gjør det han kan for å pynte opp i de områdene jeg befinner meg. Lyslykt og blomst ved spybøtta, pcskjerm med chromecast ved senga osv. Man må jo nesten bare ta det med litt galgenhumor.

Hehe man blir litt lei av huset ja. Prøver å variere litt hvor jeg ligger, men det er jo begrensa hvor mye variasjon det blir for det. Mannen gjør det han kan for å pynte opp i de områdene jeg befinner meg. Lyslykt og blomst ved spybøtta, pcskjerm med chromecast ved senga osv. Man må jo nesten bare ta det med litt galgenhumor.

Haha. Huff! Ja man kan jo ikke annet enn å le av og til. Må litt humor til.
Likte den med lyslykter og blomst ved spybøtten:hilarious::hungover:

Last edited:
Back
Topp