Litendrøm

Litendrøm

Forelsket i forumet
Da starter reisen mot forøkelse av søskenflokken.
Har i dag sendt inn søknad om søskenforsøk til St. Olavs. Og krysser fingrene for at vi snart kan gå i gang med det.

Jeg er 35 år og min mann 43 år. Vi har 2 barn sammen som vi har fått ved hjelp av ICSI.

❤Tobias: d/f Mars -17
❤ Marie: f Mai -18
 
Last edited:
Da starter reisen mot forøkelse av søskenflokken.
Har i dag sendt inn søknad om søskenforsøk til St. Olavs. Og krysser fingrene for at vi snart kan gå i gang med det.

Jeg er 35 år og min mann 43 år. Vi har 2 barn sammen som vi har fått ved hjelp av ICSI.

Tobias: f/d Mars -17
❤ Marie: f Mai -18

Lykke til med prøvingen, måtte det klaffe raskt ❤️ har også et barn f/d fra februar - 17 og levende i januar - 18.( Men ikke begynt å prøve på flere søsken enda da)
 
Så spennende, masse lykke til☺️ Vi skal også ha søskenforsøk hos St.Olavs i høst! Har du sendt inn søknad? Jeg bare ringte og snakka med dem☺️ Har dere egg på frys?
 
Lykke til med prøvingen, måtte det klaffe raskt ❤️ har også et barn f/d fra februar - 17 og levende i januar - 18.( Men ikke begynt å prøve på flere søsken enda da)

Tusen takk❤
Blir spennende med hva som skjer framover.

Leit å høre at du også har mistet. Vi har nok ikkje hatt det så travelt dersom ikkje alderen begynner å tale oss imot.
 
Så spennende, masse lykke til☺️ Vi skal også ha søskenforsøk hos St.Olavs i høst! Har du sendt inn søknad? Jeg bare ringte og snakka med dem☺️ Har dere egg på frys?

Tusen takk❤
Dette blir spennende og nervepirrende.
Skulle poste søknaden i dag, men glemte å ha med meg brevet i farta Får ta det med meg når vi skal innom i morgen Har ikkje ringt å snakka med dem, har litt telefonskrekk så sender i posten i steden for.
Her er alle egga på frys brukt opp så må gjennom hele sulamitten igjen.

Masse lykke til til dere også
 
Tusen takk❤
Dette blir spennende og nervepirrende.
Skulle poste søknaden i dag, men glemte å ha med meg brevet i farta Får ta det med meg når vi skal innom i morgen Har ikkje ringt å snakka med dem, har litt telefonskrekk så sender i posten i steden for.
Her er alle egga på frys brukt opp så må gjennom hele sulamitten igjen.

Masse lykke til til dere også

Ser den☺️ Noen av dem er jo ikke særlig hyggelig å snakke med heller:eek: håper dere får en kort reise!! Vi har egg på frys fra uttaket som ga oss sønnen vår, han satt på ferskforsøk! Har ingen gode erfaringer med fryseforsøk, men jeg håper de vi har i fryseren nå kan gi full klaff❤️ Gleder meg til å følge deg!!
 
Lykke til! Kan jeg spørre; har de endret reglene sånn at man kan flere enn to barn i det offentlige nå? Vi er i gang med nummer to, men jeg hadde håpet på tre barn
 
Ser den☺️ Noen av dem er jo ikke særlig hyggelig å snakke med heller:eek: håper dere får en kort reise!! Vi har egg på frys fra uttaket som ga oss sønnen vår, han satt på ferskforsøk! Har ingen gode erfaringer med fryseforsøk, men jeg håper de vi har i fryseren nå kan gi full klaff❤️ Gleder meg til å følge deg!!

Ja, noen er mindre hyggelig å prate med:eek:
Vi har kun gode erfaringer med fryseforsøk, begge våre kom ved det. Ferskforsøk har ikkje gitt oss noen resultater.
Satser på at de som er i fryseren nå er like gode som det som ble sønnen deres. Er vel fra samme "kull"❤
 
Lykke til! Kan jeg spørre; har de endret reglene sånn at man kan flere enn to barn i det offentlige nå? Vi er i gang med nummer to, men jeg hadde håpet på tre barn

Tusen takk❤

Tror ikkje de har endret noen regler, det vet jeg ikkje.
Vår første er dødfødt så vi håper vi får en til.
Blir spennende å få svar om vi får flere forsøk da.
 
Følger deg gjerne! Kan jeg spørre hva som hendte med førsteskatten deres ?
Blir spennende å se om dere får søsken til frøkna snart da! Hva tenker du om nytt forsøk? Hvordan pleier formen å bli ?
 
Følger deg gjerne! Kan jeg spørre hva som hendte med førsteskatten deres ?
Blir spennende å se om dere får søsken til frøkna snart da! Hva tenker du om nytt forsøk? Hvordan pleier formen å bli ?

Går fint å spørre om førsteskatten:happy: det er vår største skatt som ikkje blir glemt❤
Han døde i magen termindagen pga punktvis morkakeløsning.
Nytt forsøk blir nervepirrende, men tror nok det verste blir selve graviditeten mot slutten av et eventuelt svangerskap. Har innfunnet meg med at vi er nødt til å ha hjelp for å klare det. Formen bruker å være god, er ikkje mange plagene jeg har hatt gjennom verken tidligere forsøk og svangerskap.
 
Masse lykke til med søskenforsøk. ❤️ Vi skal i gang med søskenforsøk nå om ca en mnd :)
 
Går fint å spørre om førsteskatten:happy: det er vår største skatt som ikkje blir glemt❤
Han døde i magen termindagen pga punktvis morkakeløsning.
Nytt forsøk blir nervepirrende, men tror nok det verste blir selve graviditeten mot slutten av et eventuelt svangerskap. Har innfunnet meg med at vi er nødt til å ha hjelp for å klare det. Formen bruker å være god, er ikkje mange plagene jeg har hatt gjennom verken tidligere forsøk og svangerskap.
Åh, så leit :Heartred fikk dere noe svar på hvorfor? Ekstra oppfølging med frøkna da ?
Så godt at formen ikke har vært helt ille da,det gjør det ikke så ille å starte på prøveveien:Heartred
 
Åh, så leit :Heartred fikk dere noe svar på hvorfor? Ekstra oppfølging med frøkna da ?
Så godt at formen ikke har vært helt ille da,det gjør det ikke så ille å starte på prøveveien:Heartred

Vi fikk til svar at det var punktvis morkakeløsning. Merka ikkje nåke til det, men ble plutselig stilt i magen og fødselen startet. ❤

Vi fikk ekstra oppfølging gjennom svangerskapet med frøkna, var til kontroll hver 14.dag. Vekslet mellom ul og vanlig kontroll med jordmor, samt ekstra når det røynet på. Ble også satt i gang før termin, hadde ikkje klart å gå helt i mål.
 
Da fikk jeg postet søskenforsøk søknaden tirsdagen. Så da vil den forhåpentligvis være framme til de åpner etter sommeren.

Selv om vi mest sannsynlig må ha hjelp, prøver vi hjemme med i ventetiden. Men kun lystbetont. Etter all prøving på første i mange år med hormonbehandlinger, dødfødsel fikk sex-livet en real knekk. Nå jobbes det med å få godfølelsen tilbake.
 
Da får vi søakenforsøk
Må bare få tatt nye blodprøver først, så ville vi få tilsendt oppstart av behandling.
Bare så veldig synd jeg må vente til neste mens før jeg får tatt de. Har jo akkurat hatt den.
 
Tr kom og holder på å pakke sakene sine nå. Fikk tatt blodprøvene i går, nå er det på ny med venting. Det går mye raskere en hva jeg kunne forestille meg, heldigvis.
 
Plutselig får du brev om opplegget jo :angelic: Så godt det ble godkjent da :)
 
Back
Topp