Mamma til snart tre
Betatt av forumet
Kan vel begynne med og fortelle at dette blir min andre unge ? er veldig takknemlig for dette, men med mine "problem" så blir dette langt ifra et "vanlig" svangerskap ?? er allerede påvist svangerskapsiabetes, noe jeg hadde forventet siden jeg fikk det på slutten med min første. Trodde jeg hadde bekkenløsning med min første, men ettersom plagene hang så lenge igjen så ble jeg henvist til en ryggspesialist som fant ut at jeg ikke har hatt dette. Derimot har jeg hatt et lite brudd i korsryggen etter en rideulykke for 12år siden som gjør at jeg har tre skiver uten muskulatur i ryggen og dette har forårsaket kronisk slimhinneposebetennelse i hoften så her er sannsynligheten veldig stor for hard krykkegåing de siste mnd'ene?? har også blitt påvist hpv-virus og celledeling fase to så blir ekstra nøye fulgt opp på sykehuset på dette... Lykken i alt dette er vel mange ekstra ul'er og en nesten garanti for at jeg slipper og gå over tiden??
Beklager for en sytetråd, men jeg er ikke personen som syter og klager mest blant vennegjengen så jeg måtte bare få tømme meg litt til "ukjente" mennesker ?? men sett bort fra alt dette så gleder vi oss stort til den nye tilkomsten i den allerede fantastiske familien vår ?