Liten snuppe i stor seng *bilder*

Frøken firkløver

Forumet er livet
Ja, så fikk plutselig snuppeliten stor seng hun også..
Gjett om hun er fornøyd! Har komt smilende ut av senga to ganger allerede, og blitt båret hylende tilbake [8D]
Spent på hvor lang tid det går før hun forstår at hun skal holde senga når hun først er lagt [8|] [:)]

Masse lykke til i kveld! Det går nok så fint skal du se [:)]

bare ha tolmodighet[;)] det går seg til... Sier jeg som har bosatt seg i senga mi[8|]

Så spennende!! Sover hun??

[:D][:D][:D] Sovnet hun til slutt?[:D]

Hun sover ja, det ble med de to turene heldigvis [:D]
Håper hun forstod at hun ikke skal gå ut av, og at hun i morgen blir i sengen når hun er lagt [8|]
Lov å håpe [8D] [:D]

..første gangen i dag gikk hun stille ut av senga, og vi oppdaget henne ikke før hun hadde kledt av seg pysj, sokker og bleie, og til slutt smikket opp dolokket og slengte på barnedosetet [>:]
Det er gått sport i å sitte på do her i huset, ikke fordi man må tisse eller sånt nødvendigvis, men mest fordi det er usannsynlig gøy å dra papir av dorullen og tørke seg [>:] [&o] [8D] [:D]

Og hvor er bilde forresten?

Gadd ikke lage til ny, stor dyne i kveld [8D]
..men det får hun i morgen.. [:)]

Så nå er det i alle fall bankers hva denne jenta må ønske seg til jul,
og det er jente-sengetøy, eller så må hun låne starwars- eller spiderman sengesett av storebror
om ikke det skal være kjedelige voksentrekk [8D] Jaja.. Godt det snart er jul [:D]

Hihihi, "skal jeg sove her"?? [:D] Så skjønn hun er! [:D][:D][:D]

Måtte fint legge lammeskinnet oppi nye storesengen også, og bare ikke prøve oss på å legge henne uten det...
Tror knapt hun har sovet en eneste natt siden hun ble født uten å ligge på lammeskinnet sitt [8|] [8D]
Men, men... hun får bare ha det [:)] holder seg varm i det minste, selv uten dyne på når den blir sparket av, så det gjør nå nytte for seg i alle fall, i tillegg til å være "kosen" hennes [:)]

Klart hun må få ha lammeskinnet der! [:D]

(Her kan ikke skinn brukes, får astmaanfall uansett hvor rent det er.....[:'(])

ORIGINAL: Vand

Oi, støvallergi eller sånt noe? [&:] Det har jo faktisk både jeg og guttungen, men har aldri reagert på å ha skinnet i nærheten.. Men er vel grader av allergisk, eller hvor ømfintlig man er.. [:)]

Men ja, hun får beholde det [:)] Det har gjort overnattinger til en lek også, for hun sover liksom alltid i "sin" seng, bare hun ligger på dette skinnet [:)] Er ikke mye som skal til alltid [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Vand

Oi, støvallergi eller sånt noe? [&:] Det har jo faktisk både jeg og guttungen, men har aldri reagert på å ha skinnet i nærheten.. Men er vel grader av allergisk, eller hvor ømfintlig man er.. [:)]

Men ja, hun får beholde det [:)] Det har gjort overnattinger til en lek også, for hun sover liksom alltid i "sin" seng, bare hun ligger på dette skinnet [:)] Er ikke mye som skal til alltid [:)]

Lang historie; nei, vet ikke hva hun reagerer på! Hun bruker jo astmamedisiner til vanlig, men jeg la henne på nyvasket lammeskinn og hun ble tett med en gang! Samme er det nå når hun har blitt "stor"!!

Lurt å ha det med på overnatting ja!!! Her er det greit å ligge borte så lenge kallekanin er med! [8D]

Så jo bare sååå stor ut da!! Søta!!![:D]

Back
Topp