Liten snik ♡

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Sniker litt her inne fremover, har termin 3.april - men mine to andre barn har kommet 35+6 og 39+0. Så jeg har absolutt troa på mars baby :hilarious: Syns det er litt kjipt å skulle bli kjent med ny gruppe etter baby har kommet, så jeg prøver å være i forkant :)

Så hei :love2
 
Sniker litt her inne fremover, har termin 3.april - men mine to andre barn har kommet 35+6 og 39+0. Så jeg har absolutt troa på mars baby :hilarious: Syns det er litt kjipt å skulle bli kjent med ny gruppe etter baby har kommet, så jeg prøver å være i forkant :)

Så hei :love2
Hei og velkommen! :joyful:
 
Sniker litt her inne fremover, har termin 3.april - men mine to andre barn har kommet 35+6 og 39+0. Så jeg har absolutt troa på mars baby :hilarious: Syns det er litt kjipt å skulle bli kjent med ny gruppe etter baby har kommet, så jeg prøver å være i forkant :)

Så hei :love2
Hei, velkommen til oss ❤️ ja, da er sjansen stor for at nr 3 kommer tidligere å :)
 
Hjertelig velkommen! :Heartpink Stas med bebis nr 3 i familien da:gen014
 
Hei og velkommen til deg :smiley-bounce012 Da blir det spennende å se når nr. 3 kommer, de sier jo at det kan være litt av en luring :love017
 
Jaa jeg blir meget overrasket om den kommer i april, men gjør meg sånt sett ingenting det heller. Tar mye heller en terminbaby enn prematur :shy:
Velkommen hit!
Er jo også med i april gruppen med termin 2/4, men blir uansett mars baby her grunnet planlagt KS.
 
Jeg ble flyttet fra 3. april til 30. Mars så har sniki litt her den siste tiden selv :)
Ikke godt å si om det blir Mars barn eller April med denne termin
Det er sant, ikke godt å vite :) Med første hadde jeg termin 8.mars, han kom 5.februar :p
 
Det er sant, ikke godt å vite :) Med første hadde jeg termin 8.mars, han kom 5.februar :p
Ja ikke sant. Har en del komplikasjoner allerede og risiko for tidlig fødsel så hvis det ikke skjer et under blir det nok Mars her :D , håper jo ikke det blir enda tidligere
 
Hei! Jeg vil også snike meg med her☺️ har fått termin 6. april, men er selv for tidlig født og har en sterk følelse på at dette blir et mars-barn ♥️

Det er mitt første, og jeg er veldig spent! Håper å få følge dere fremover☺️
 
Hei! Jeg vil også snike meg med her☺️ har fått termin 6. april, men er selv for tidlig født og har en sterk følelse på at dette blir et mars-barn ♥️

Det er mitt første, og jeg er veldig spent! Håper å få følge dere fremover☺️
Velkommen skal du være ❤️
 
Back
Topp