Liten reise

Anki

Forelsket i forumet
Januar 2017
Marsipanene 2019
Mamma, søsteren min og jeg har en årlig jente-tur rundt november. Alt fra en dagstur til tre dager. Noen ganger i Norge, andre ganger utlandet (har f.eks vært i Stockholm og London).
Denne gangen blir turen med to små. Mi på ni mnd og søsterens på snart to.
Noen som har forslag til sted som kan være fint å reise på tur med to små?
 
Dit skal vi om tre uker! Noen tips?
Ikke veldig mye, men anbefaler restauranten RizRaz :D Veldig god vegetarisk mat (buffé), med mulighet til å bestille kjøtt ved siden av :) (er en del år siden jeg spiste der, men vil tro det er like bra ennå :))
 
Ikke veldig mye, men anbefaler restauranten RizRaz :D Veldig god vegetarisk mat (buffé), med mulighet til å bestille kjøtt ved siden av :) (er en del år siden jeg spiste der, men vil tro det er like bra ennå :))
Takk for tips! Skal se om jeg får med mannen :)
 
København er fint! Og lett med barn! [emoji4]
Takk for tips!
 
Havnet brått på Berlin! [emoji87]
Noen som har vært der, eller har tips til hva man kan gjøre? [emoji4]
 
Havnet brått på Berlin! [emoji87]
Noen som har vært der, eller har tips til hva man kan gjøre? [emoji4]
Vært der 2 ganger. Ikke min favorittby, men dyrehagen og akvariet er fint [emoji108] Lukter litt vondt dessverre [emoji23] Må tenke litt, men kommer sikkert på flere ting.

Bare husk å snakk med helsestasjonen før du drar. Om jeg ikke husker helt feil så er Berlinområdet nr 3 på listen over steder med flest tilfeller av meslinger.
 
Vært der 2 ganger. Ikke min favorittby, men dyrehagen og akvariet er fint [emoji108] Lukter litt vondt dessverre [emoji23] Må tenke litt, men kommer sikkert på flere ting.

Bare husk å snakk med helsestasjonen før du drar. Om jeg ikke husker helt feil så er Berlinområdet nr 3 på listen over steder med flest tilfeller av meslinger.
Oi. Meslinger har jeg ikke tenkt på! Takk! Bare rop ut hvis du kommer på noe mer! [emoji4]
 
Back
Topp