Liten prosent gravide?

Lille sol

Betatt av forumet
Etter å ha studert listen med juliprøvere, nå når vi er godt over halvveis... så syns jeg det er merkelig få som faktisk har blitt gravide??

Kun tre av 35 som har ført seg opp på listen er foreløbig blitt gravide, er ikke det en fryktelig liten prosent?? Tenke seg til alle struttemagene som rusler rundt på gaten i dag.. syns jeg ser gravide over alt jeg!! Hvorfor får ikke vi struttemager??? [8|]

Nå vel... juli er jo ikke over ennå, så listen kan endre seg. Håper virkelig det for alle dere som fortsatt står på ventelisten. Selv er jeg blitt augustprøver.

Jeg er også augustprøver nå!!!

Håper at ALLE blir nå i august da...[;)]

Heisann!

Kanskje det er flere som meg - som ennå går og venter på TR som ikke har jevn syklus? Utrolig frustrerende.......[:'(]
(Rart - kan aldri huske at jeg har hatt LYST på TR! Eller, har jo egentlig ikke lyst på den nå heller - dersom man er gravid mener jeg! [:D] Men nå sluttet jeg på pillen forrige måned, så da hadde det vært greit å vite hvordan syklusen er.......greit å ha noe å forholde seg til!! Istedenfor er det denne uendelige ventingen.....og jeg som er sååååå tålmodig!!![:@])
Hehe, blir jo smårar av dette!!

Bra jeg skal ha ferie til uken (den komme vel da, tenker jeg!!!)[&:]

Jeg venter også på tante rød. Jeg testet meg forrige fredag - forventet egentlig mens forrige tirsdag - men av an eller annen grunn så var syklusen min helt ute av kurs forrige gang. Ser ut som den er det nå også.. Er nå 47 dager siden forrige mens. Er det rart jeg begynner å bli utålmodig[:@]

Jeg venter også - min første PP, men hvis jeg har en "normal" syklus skal jeg få tantebesøk i morgen. I dag tidlig virket det som om det var noe på gang, men det har ikke kommet noe ennå. Men føler meg rimelig sikker på at jeg får mensen ganske snart, ja...

Ja, listen er lang over oss som prøver. Men det viser jo egentlig bare hvor vanskelig det er å bli gravid! Ikke store sjansen vi har hver måned.... Men trøsten er jo å vite at vi er flere i samme bås.

Kanskje vi alle blir gravide i neste måned? Hvem vet? [;)]

det hadde vært artig vist dere hadde blitt det[;)] lykke til alle sammen

det er nok lettere sagt en gjort og ikke tenke så mye på det.....alle her inne som prøver og bli gravid hadde vel sluttet å tenke på det med en gang viss de visste at de ble gravide av det[:)]så enkelt er det nok ikke....og det er ikke alle som er like "heldige" som deg jeanett84 å blir gravide selv om man ikke prøver engang...(ikke vondt ment)
Jeg tror nok det er mer som spiller inn....jeg tenkte på det HELE tiden...HELE TIDEN.....men jeg ble da gravid for det[;)]alle går rundt å sier at man må slutte å tenke på det...prøv det selv!!!???!!!
Nå ble jeg litt på offensiven her på vegne av alle dere prøvere....lykke til...tenke eller ikke tenke[8D]

Bra svart Lena. Blir så irritert av at alle hele tiden sier at man ikke må tenke på det så skjer det. Dette tror jeg bare er piss. JA jeg kjenner historier om at folk har prøvd i lengre tid og med en gag de slutter å prøve blir de gravid. De hadde nok kanskje blitt det likevel. Noen her ikke like lett for å få barn og trenger derfor litt lengre tid på å få det til. Det er faktisk forsket på at kvinner blir letterer gravide hvis mannen under samleie tenker at han skal befrukte henne, så det beviser nok heller det stikk motsatte. Hvis det bare hadde vært å ikke tenke på det så hadde man blitt gravid så hadde jeg vel vært gravid for lenge siden. Jeg sluttet på p pillen for 1 1/2 år siden. Det første året tenkte vi skjer det så skjer det og brydde oss ikke om El eller andre ting. Ble ikke akkurat gravid av den grunn.

HAr vært hos Gyn og det var han som sa at jeg måtte måle temp og ta El tester og han burde nok vite det. Siden dette er på barnløshetsklinikken. Han hadde nok ikke sagt dette hvis all denne tenkingen skulle føre til at det var vanskeligere for oss å bli gravide. Han sa at det var viktig å tenke over disse sakene. Så det så!!! Unskyld for utblåsningen men har blitt provosert av dette i lang tid!!! Fortell med en medisinsk grunn for at det skal ta lengre tid å bli gravid hvis man tenker for mye på det. Sprøyt!!!

tror kansje de mente at en ikke bør stresse med det..

ikke for å motsi noen her..

-men stress er jo ikke positivt, samme hva en stresser med..

Klart en tenker mye på det.. Jeg tenker også mye på babyen som kommer, men jeg prøver å unngå å stresse likevel, da..

Lykke til, alle prøvere![:)]

-*-later som det er smittsomt og kaster ut noen "gravid-basiller" til alle som vil [;)]-*-

Ja, det er bra at du kaster ut litt basselusker, Fiorelina[:)]

Så håper jeg de smitter både meg og alle dere andre....[:-]

hei jeanett84.

du har vert heldig som har bli gravid på pillen.gu hadde det vert så enkelt for oss alle så hadde vi ikke trengt å tenke på det!har jo self.hørt det der med at folk ikke har blitt gravid etter mange års prøving....men da di har adopter..har di blit gravide med en gang.men er det noe rett og galt når det kommer til tankene eller ikke?
men si meg hvordan går det an å slutte å tenke på det?den oppskrifta vil gjerne jeg ha![;)]
det ligger i systemet til oss damer.....sånn er det bare.du merker det nok selv når du skal ha en evt planlakt nr 2[:)]
lykke til.

Hei maritk[:)]

Så fint at du tenker sånn!!! Det tror jeg er mest riktig!!!
Jeg tenkte slik før vi prøvde første gangen,og det klaffa første gangen også, men så mistet jeg...
Ettersom jeg ikke synes kroppen har vært seg selv etter dette, så nå som vi skal i gang med prøvinga igjen, så kjenner
jeg at jeg "stresser" megopp litt... Redd for at det ikke skal gå liksom...
Men jeg skal prøve å ta med meg ordene dine, maritk[:)]

Ønsker deg, og alle andre prøvere nå (er en trøst at det er mange av oss!)masse lykke til[:)]

Klem

Jeg er også blitt august prøver nå...[:(]

Men det er bare 3 dager til ikm..[;)] Krysser alle fingrer..

LYKKE TIL!!! [:)]

Back
Topp