Liten plass

tyren88

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Jeg har ikke gått opp så mange kilo og har liten mage. Nå i det siste sliter jeg med sure oppstøt og at jeg nesten ikke får i meg mat siden det ikke er plass til mat rett og slett. Tenker det er fordi ungen selvfølgelig ligger mer bak i ryggen min og er selvfølgelig like stor uavhengig av om jeg er lita.. Andre som har det sånn?

Har det akkurat helt likt!! Heldig om jeg får spist halvparten av det ungene spiser til middag! Har funnet ut at mange små måltider, ikke tomatbasert mat, juice eller andre sure ting hjelper mot sure oppstøt. Men går rett som det er på en smell:-p
Fordelen er jo få kilo og lite godterigomling!

Jeg har fått mye mage og gått opp endel, men sliter ikke med så mye halsbrann. Men, blir mye raskere mett nå enn før. Egentlig en ganske grei avveksling fra første og andre trimesters ulvehunger. :p

Jepp! Sånn er det her og. Liten mage, men dårlig plass. Blir utrolig kvalm om dagen, da jeg ikke har blitt vant til å spise lite og ofte.. Har begynt å ta vitaminene i to omganger, for et glass vann blir for mye :sour:

Blitt småspisen hele gjengen. Kjenner meg godt igjen.

Små hyppige måltider. Men totalt er der mindre mat enn vanlig.

Bare vent til etter fødselen og ammingen setter i gang. Da er der som om vi aldri har fått mat før :):)

Back
Topp