Liten oppdatering

Littlå

Glad i forumet
Har fått målt hcg etter blødning. Den er lav, men stigende.. Så jeg melder meg ikke ut herfra foreløpig...[;)]
Ny prøve skal tas på tirsdag, så reiser jeg 1 uke på ferie, for å komme hjem til ul 15 juni.
Håper på å få se et bankende hjerte da[:)]

Litt mer optimistisk idag ja[:)]

Det var gode nyheter! Tvi tvi [:)]

ORIGINAL: Id

Krysser fingrene for deg[;)]

Så fint;) Da krysser jeg alt jeg har for at alt er som det skal. En stigning er en stigning;) Kos deg på ferie og prøv å slappe av[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Så fint;) Da krysser jeg alt jeg har for at alt er som det skal. En stigning er en stigning;) Kos deg på ferie og prøv å slappe av[:)]

Synes jo det høres lovende ut [:)]
Håper du klarer å senke skuldrene og kose deg på ferie!

Det er bra[:)]

Håper sånn på å beholde deg og spiren her inne[:D]

ORIGINAL: Id

ORIGINAL: *Knøttet*

Så gode nyheter! Håper den stiger mer på neste kontroll:):)

Ja det håper virkelig jeg også[:)]
Reiser til Tyrkia på onsdag, så får ringe til legen når jeg er kommet frem. Regner ikke med å få svaret allerede tirsdag.. Selv om det hadde vært det beste.

guuuud så spennende da. Håper virkelig av hele mitt hjerte du får verdens beste nyhet i Tyrkia, så bare MÅÅÅÅ du få noen til å sladre for deg da [:D]

Så utrolig kjekt å høre at hcg stiger. Det er jo gode nyheter:) Håper virkelig at du får en gladnyhet når du er på ferie:) God tur og oppdater oss:)

ORIGINAL: FruStina

guuuud så spennende da. Håper virkelig av hele mitt hjerte du får verdens beste nyhet i Tyrkia, så bare MÅÅÅÅ du få noen til å sladre for deg da [:D]

Jeg har Alvilde på ass.befruktning. Melder henne, så får dere titte innom der [;)]

Så utrolig flott at hcgen din stiger. Ble glaaaad på dine vegne nå [:D][:D][:D]
Skal nok snike inn på AB på onsdag [;)][;)]

Back
Topp