Liten oppdatering i fra oss :)

Så godt å høre at det har ordnet seg så fint for dere da! :) God tur til køben!! Kos deg masse :-)
 
Kjempekoselig at dere fant tilbake til hverandre!!! En litt sånn sjelden solskinnshistorie, føler jeg, du har sikkert tatt riktig valg- du har jo hatt et helt år til å føle på det og tenke over det! Lykke til videre og god tur til København!:)
 
Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?
 
Så fint å høre at det har ordnet seg for dere. :) Kos deg masse på tur! :)
 


siggen skrev:
Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?



Det gjorde jeg, men fikk aldri noe svar derifra :/
 


*Ann Helen* skrev:


siggen skrev:
Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?



Det gjorde jeg, men fikk aldri noe svar derifra :/


Det var dårlig at du ikke fikk svar engang, men det virker som det er nok ekstra vakter å få der du er selv om det beste hadde vært mer fast.
 


siggen skrev:


*Ann Helen* skrev:


siggen skrev:
Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?



Det gjorde jeg, men fikk aldri noe svar derifra :/


Det var dårlig at du ikke fikk svar engang, men det virker som det er nok ekstra vakter å få der du er selv om det beste hadde vært mer fast.


Ja, synes det.

Ja, jeg har jobbet fult hver mnd jeg etter Michael begynte i barnehage, men hadde jo vært bedre med noe mer fast enn det jeg har nå.
 


*Ann Helen* skrev:
Da er jeg hjemme  igjen fra koselig jentetur og på plass igjen på jobb :)

Deilig med en tur bort, selv om det bare er en liten tur :)

Ja, tror nok det er det riktige å prøve. Bare litt skummelt å ta det valget igjen. Men ingen ting er bedre om vi får det til å funke igjen :)

Det var sikkert deilig med en jentetur =) 
Skjønner at det er litt skummelt, men om det føles riktig er det veldig bra at dere prøver =) 
 
Dette var hyggelig lesning:)
 
Back
Topp