Liten oppdatering i fra oss :)

En tråd i '2008' startet av *Ann Helen*, 24 Jan 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *bolledei* Elsker forumet

2. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Så godt å høre at det har ordnet seg så fint for dere da! :) God tur til køben!! Kos deg masse :-)

3. almara Forumet er livet VIP

Kjempekoselig at dere fant tilbake til hverandre!!! En litt sånn sjelden solskinnshistorie, føler jeg, du har sikkert tatt riktig valg- du har jo hatt et helt år til å føle på det og tenke over det! Lykke til videre og god tur til København!:)

4. siggen Gift med forumet

Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?

5. Sukkertopp Forumet er livet VIP

Så fint å høre at det har ordnet seg for dere. :) Kos deg masse på tur! :)

6. *bolledei* Elsker forumet

7. *bolledei* Elsker forumet

siggen skrev:
    Så hyggelig å høre :)) søkte du forresten på den jobben vi chattet om for en stund siden ?

Det gjorde jeg, men fikk aldri noe svar derifra :/

8. siggen Gift med forumet

*Ann Helen* skrev:

siggen skrev:

Det var dårlig at du ikke fikk svar engang, men det virker som det er nok ekstra vakter å få der du er selv om det beste hadde vært mer fast.

9. *bolledei* Elsker forumet

siggen skrev:

*Ann Helen* skrev:

siggen skrev:

Det var dårlig at du ikke fikk svar engang, men det virker som det er nok ekstra vakter å få der du er selv om det beste hadde vært mer fast.

Ja, synes det.

Ja, jeg har jobbet fult hver mnd jeg etter Michael begynte i barnehage, men hadde jo vært bedre med noe mer fast enn det jeg har nå.

10. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

*Ann Helen* skrev:
    Da er jeg hjemme  igjen fra koselig jentetur og på plass igjen på jobb :)

Deilig med en tur bort, selv om det bare er en liten tur :)

Ja, tror nok det er det riktige å prøve. Bare litt skummelt å ta det valget igjen. Men ingen ting er bedre om vi får det til å funke igjen :)

Det var sikkert deilig med en jentetur =) 
    Skjønner at det er litt skummelt, men om det føles riktig er det veldig bra at dere prøver =) 

11. *bolledei* Elsker forumet

12. Tuttelure Forumet er livet Junilykke 2020 ♡

Dette var hyggelig lesning:)

13. Juli Spire Flørter med forumet

Så kjekt å lese! :))

Del denne siden