Liten oppdatering herifra

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Tiden har gått så fort! Jeg har vært opptatt med mye jobbing og bursdagsselskap for sønnen min som ble 2 år den 10.november. I tillegg så har internettet vært nede i mange dager, så jeg har ikke fått svart noe særlig på postene. Syns det bare er stress og svare på mobilen. :P

Lillegull i magen har det bare bra <3 Jeg var på ul i går og da hadde han vokst seg 2 cm stor :) Det er fremdeles en mulighet for at jeg kommer til å blø ut den tvillingen som ikke klarte seg, håper jeg slipper det da. Formen går opp og ned, merker at så lenge jeg spiser regelmessig, sover nok og ikke sliter meg helt ut så går det greit :) 

Torsdag reiser jeg til Riga, men etter helgen så kommer jeg sterkere tilbake ;)

Håper alle her inne ruger og har det forholdsvis bra ;)

Bra du har d fint :) Litt gått at tia går fort,så at vi kjæm fort i første mål, 12 uka <3 Så spennende å t Riga, hi hørd d e veldi fint der, hi du vorri der før? :)
Arti me UL, va i vei i går fer første gang æ å, tenk at d ligg små nydlie beibia å sprelle i magan vårres, ganske fantastisk

Kristin_1986 skrev:
Bra du har d fint :) Litt gått at tia går fort,så at vi kjæm fort i første mål, 12 uka <3 Så spennende å t Riga, hi hørd d e veldi fint der, hi du vorri der før? :)
Arti me UL, va i vei i går fer første gang æ å, tenk at d ligg små nydlie beibia å sprelle i magan vårres, ganske fantastisk

Ja, jeg håper at den siste tiden mot 12 uker går like raskt :) 
Jeg har ikke vært i Riga før, så er veldig spent på hvordan det blir. Vet hvertfall at det er masse bra shopping der - det betyr jo en del ;)
Ja, helt utrolig at det er noen små levende skapninger inni magene våres :D

Hihi, shopping betyr my ja :)
Æ å søstra mi for t Danmark fer nån år sia på feri, gleda oss skikkeli, meeen, va absolutt ingen butikka der, å d som va, va ingenting å skryt av :p  Så d va egentli litt kjedli!
Men høre d ska værra my bra i Riga, så d bli sikkert ein knall fin tur :) Kæm du fær i lag me?

Back
Topp