liten oppdatering herfra

mammen t daniel

Gift med forumet
her er det travle dager for tida, har holdt på med første oppgave på skolen (innlevering av den i morgen), jobber jo litt, daniel er i bhg ja, så, jah, ikke så mye tid til å henge på bv lenger kan man si!
daniel elsker å gå i bhg, og jeg må si jeg er kjempefornøyd med den jeg og. nesten alle som jobber der er faglærte (ikke at det er det viktigste da, men) og virker for meg genuint opptatt av barn. får han  nesten ikke med meg hjem på ettermiddagene for han er ikke ferdig nemlig! så kan fort gå 20-30min før vi kommer oss avgårde[8D] ellers vokser og gror han ( i alle fall i høyden, fremdeles en ganske smal gutt...) og er for tiden midt i trassen, til mammaens til tider store fortvilelse[8|] han prater som en foss, og gullkorna kommer som perler på en snor, gode gutten til mammaen sin
ellers er alt vel her med oss, og håper å få litt mer tid til å være her og etter hvert[:D]

Man har nok å henge fingrene i, og det blir ikke mindre nå som jula nærmer seg [:)]

Så bra at han trives i bhg! [:D]

ORIGINAL: hissigproppen

Man har nok å henge fingrene i, og det blir ikke mindre nå som jula nærmer seg [:)]

trives du på skolebenken?
Kjekt at du oppdaterer oss [:D]

ORIGINAL: S Reve

ORIGINAL: hissigproppen

trives du på skolebenken?
Kjekt at du oppdaterer oss [:D]

joda, jeg trives så langt, men det er travelt!
hvordan går det med dere da?[:)]

Ja,det kan eg tenke meg [:D]
Det går fint her,tar på med ikke sammenhengene søvn om natten fra Ask prinsen,men det er jo bare for en periode [:D] Så jeg holder ut,hehe!
Hva er det du studerer?

Det går fint her,tar på med ikke sammenhengene søvn om natten fra Ask prinsen,men det er jo bare for en periode [:D] Så jeg holder ut,hehe!
Hva er det du studerer?

går på vernepleien, heldigvis bare deltid, hadde det vært fullt vet jeg ikke hvordan jeg skulle kommet i mål med alt[8D]
uff, håper ask snart finner ut at det er deilig å sove hele natta da, så mammaen kan få litt hvile[:)]

ORIGINAL: mammen t daniel

Hva er det du studerer?

går på vernepleien, heldigvis bare deltid, hadde det vært fullt vet jeg ikke hvordan jeg skulle kommet i mål med alt[8D]
uff, håper ask snart finner ut at det er deilig å sove hele natta da, så mammaen kan få litt hvile[:)]

Så gøy,de passer du bra til [:D]
Ja,håper også det..Skal til legen på tirsdag og be om henvisning til øre nese hals spes,mistenker at han er e liten øregutt han her og..

Back
Topp