Liten oppdatering fra oss :)

Moccapia

Flørter med forumet
Rart hvor fort tiden går, tenk at det er hele 2 år siden gullet kom til verden! Helt klart de to BESTE årene i mitt liv <3

Her går alt fint, Mina er bare så god, aktiv og veldig med på alt som skjer! Teller nesten alene til 10 og severer meg "kaffe med melk" og skjærer opp "brødskiv" til meg med lekeserviset sitt. Sjekker om dukkene har " bæsja" i bleien....ja.... masse som skjer med utviklingen for tiden!

Er alene med henne, som jeg alltid har vært, og trives med det :)  hun har fin kontakt med faren, besøk og tlf, og hun begynner å si noen ord på hans språk!

Jeg har søkt på alt av jobber siden aug, men er så vanskelig å få på små plasser. Er utdannet frisør, men måtte slutte pga nakke og skuldreplager. Har nå bestemt meg for å søke på omskolering og høgskole. Sosionomutdanning. første valget mitt er Høgskolen i Alta, så nå håper jeg alt går i boks :)  Blir spennende med 3 år som student :)

Hvordan er det med dere og deres gullonge?  Håper alle har det supert :)



 
hallo!:)

Som du sikkert merkar er det ikkje så mykje aktivitet her inne lenger:)

Iallefall kjekt å høyre at alt går bra med dåke!!:)

Her vokser gullet mitt seg til!;) Han har litt trassanfall heime, men i barnehagen og blant folk oppfører han seg eksemplarisk;)
Var faktisk først i går at eine barnehagetanta på avdelinga hans hørte lydar frå han som ho ikkje viste han kunne lage;) Då var det full streik hos han, og han ville ikkje heimatt:P Jakke, hue og sko var heilt katastrofe, og han skulle iallefall ikkje heimatt;) Men ho fekk no sitt kvar kulane i panna hans kjem frå; nemlig han sjølv!:P Haha :) (dunking med hodete i gulvet.. har det vist ifrå.... uhm... mora  hans:P)

føler han lærer seg nye ord, og telle er han også god på;) ....Når det passer han:P

Elles er Bjørnen sover og Oppe på fjellet - lille ollebolle trollet sangen favorittane for tida;)
 
Er rette tiden nå for trass og at de vil bestemme selv samtidig som de vil være  litt "baby" fortsatt ;) kan være en vanskelig balansegang for de... og foreldrene! Er jo egentlig ganske utrolig å se at de finner sin plass både i barnehagen og hjemme, og kan være så forskjellig :)

Jeg synes det er vanskelig å være så konsekvent som jeg ønsker, spesielt ute blandt folk :O men prøver å ha de samme grensene ! så hun vet hvor de går...

Godt å hør at det går bra med dere også :) Blir vel endel dunking i gulvet og blåmerker fremover nå på oss alle ;)
 
Back
Topp