Liten oppdatering fra meg

Har ikke klart å engasjere meg her inne så mye i det siste.
Vært forferdelig dårlig.

Fikk diagnosen hypermesis. Har ligget på syghuse 2 og en halv uke men er hjemme nå med kontroller på syghuse et par ganger i uken. Fikk lagt ned en sonde, men den gikk tett så fikk jeg lagt ned en ny for en uke siden. Får jo næring fra den. Men fortsatt forferdelig kvalm å kaster opp mye fortsatt. Så usikkert hvor lenge jeg må ha sonden.

Helst vill jeg ha den vekk da det er forferdelig ubehagelig ha den der, spesielt når jeg kaster opp å veldig sårt i halsen. Er 11+1 på vei nå så håper å ber om at det begynner roe seg ned etter uke 12. Vært skikkelig bekymra for at det skal gå galt nå. Men den lille og jeg kjemper oss gjennom hver dag som går for at dette skal gå BRA ♥

Men er fryktelig sliten, har lite krefter og energi. Så det har gått en del utover humøret i det siste, veldig sårbar og vært litt Nedstemt. Så håper det vill snu snart så jeg kan få nyte graviditeten istedenfor at den tar knekken på meg.

Synes så synd på deg. At du skulle bli SÅ dårlig etter lang tid med prøving er jo litt tøft. Enkelte må tåle mye for å få barn, men det er verdt det ❤️ Jeg har spydd 8-10 ganger i døgnet i hele sommer, men de siste 4-5 dagene har jeg bare vært forferdelig kvalm og trøtt. Faktisk så var 11+ den værste uka for meg. Men likevel uvant, for med førstemann så ble jeg i fin form til uke 12.
Kjenner igjen følelsen av å være litt nedstemt - det blir både kjipt og ensomt når man har det slik! Men hold ut - ingenting varer evig :) Kvalmen gir seg forhåpentligvis snart og om 29 uker så har du et lite nurk du kan kose med, da er du i mål ❤️

Uff, vil bare sende deg en god klem! Er helt utrolig hva noen skal måtte gjennomgå. :(
Håper uke 12 blir så magisk som de sier, og at du kan ta ut sonden og begynne å nyte litt at du faktisk er gravid.

Takk for varme gode kommentarer :-)
Ja jeg håper virkelig det snart snur... Alt er verdt det tilslutt dersom alt går bra nå. Jeg prøver å tenke på at det er gode tegn å vær så dårlig. Men tøft mens det står på.
Til nå har uke 10+ 11 vært den verste perioden så håper det snart snur :-)

Du er sterk kjære deg!!!! Vi er her for deg! :-) Masse god bedring, håoer det gir seg snart!!

Back
Topp