Liten oppdatering fra meg

MrsMeoh

Gift med forumet
Heisann :)

Tenkte bare jeg skulle si det at det er litt pause i krigen her igjen.
Da jeg ringte inn TR til St.Olavs så hadde de gjort feil, slik at jeg ikke engang skulle tatt Primolutkuren for å fremprovosere TR - for de har ikke tid til oss før påske!
For å toppe kaka fikk jeg beskjed om at jeg måtte ned i vekt - hvorfor sa de ikke dette FØR jeg tok den Primolutkuren? Jaja, shit au!

Avtalen er nå at jeg skal ringe de på Mai, for å ta en ny evaluering da om vekten er redusert nok.

Har begynt kampen, spiser nå hver tredje time, og jeg har begynt å trene. Vekta har allerede begynt å røre på seg, så det er bare å håpe at det fortsetter..

masse lykke til,
super bra at treninga di hjelper, dette klarer du, og håper på klaff på neste forsøk for dere :)

Dobbeltæsj.. Lykke til med vektnedgangen. Håper du snart er i gang med forsøk igjen :)

Herlig med trening og gode mat-rutiner! Masse lykke til :-)

You go girl!! Ta ett realt oppgjør med vekta no! :D :D Vis den hva du duger til, for dette klarer du!!! :)

Usj, dålig gjort av dei og dårlig informering med dei ja! Men stå på, dette klarer du! Masse lykke til når du snart er i gang igjen! :)

Jeg å må ned i vekt. Prøve å trene 3 gang i uka. Gikk ned 3 kg men så sa d stopp uff.

Når dere får beskjed om å gå ned i vekt, går det på bmi? Altså hva forventer de at man skal veie for å få hjelp?

Når dere får beskjed om å gå ned i vekt, går det på bmi? Altså hva forventer de at man skal veie for å få hjelp?

De går på bmi på meg i hvertfall

På St.Olavs går det på BMI ja. De har en øvrig grense på 32. Jeg lå akkurat på 32.

Hos meg nevnte de ikke hvor mye de ville jeg skulle ned - så holder på i blinde. Har gått ned noen få KG, men en forkjølelse og et tilbakefall med blødninger og smerter gjør det vanskelig å holde treningen oppe på det nivået jeg ønsker.

Sykler 11 km, bruker i underkant av 40 min på det, samt at jeg tar 20 min med pilates etterpå. Så det blir ca en times trening, ca 6 dager i uka (trener tre dager, fri en dag, trener tre dager, fri en dag osv...).

Back
Topp