Liten opdatering fra hustittingen

håper vi liker det i virkeligheten også

ORIGINAL: Melancholia

Drømmehus [:D] det var jo kjempefint. *misunnelig*

jeg falt virkelig for det huset. heldigvis har det lagt ute en stund, så kanskje vi får det[:D]

ORIGINAL: knottet

SATAN så fint det var der!!!!! det MÅ dere kjøpe, bare sånn at eg kan komme å være der.. hehe [;)]

hørte om det greiene isted ja.. kjipe greier!!! enkelte folk er til å spy av!!!![:'(]

sant det var fint. håper vi får det. vi skal sikkert kjøpe det. med mindre folk byr langt over takst. for vi tenkte å bare strekke oss til taksten. siden det er veldig vanskelig å selge hus nå for tiden. for vi taper jo sikkert litt på dette om vi skal selge det vi har nå. tuller du da. syns det er kjempe frekt, siden det er h*n familie som solge, og han får jo pengene.

ORIGINAL: Tøysetulla

Så kjedelig at dere ikke kan bygge nå da, men dere kan jo mest sannsynlig bygge når saken er behandlet om igjen?

Mannen min bygger endel, og de får jo stadig klager fra naboene, men blir alltid godkjent hvis tomten i utgangspunktet er regulert for enebolig i utgangspunktet!

Klager fra naboene som leveres til kommunen må behandles, men hvis ikke det er noen saklig grunn så skal dere jo få bygge!

han som skulle bygge for oss, snakket med kommunen og de sa vi bare kunne starte. for de hadde ikke satt skikkelig stopp. men vi fant ut at vi ikke gidd å ha en sånn nabo. h*n har jo gått rundt å løge til alle naboene der om oss. for h*n vet ikke at jeg kjenner alle der oppe. så vi venter litt med å bygge og heller kjøper hus. kanskje litt greit. for jo flere hus vi bor i jo flere ideer kan vi komme på som vi heller vil ha

jeg vet. jeg vil ha det huset nå. likte det kjempe godt. nei er ikke så langt. kortere enn hvor vi bor nå. håper vi får det da. jeg hadde tenkt å spørre han om vi ikke skulle søke om å få bygge større hus bare for å irritere enda mer.[:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Jøss, for en kjip nabo!![:'(]
Var jo kjempefint det huset dere skal kikke på, så da krysser vi fingrene for at dere får det!! [:)]

jeg også. for vi har ikke akkurat vært heldig i hus jakten. for alle husene vi har sett på har liksom ikke vært noe. så til slutt skulle vi bygge og så skjedde dette. kommunen sa at fylkesmannen stoppet det nok ikke. men,men fant no ett fint hus i mellom tiden til vi finner ny tomt.

ORIGINAL: knottet

ORIGINAL: ~*~Mizz86~*~

jeg vet. jeg vil ha det huset nå. likte det kjempe godt. nei er ikke så langt. kortere enn hvor vi bor nå. håper vi får det da. jeg hadde tenkt å spørre han om vi ikke skulle søke om å få bygge større hus bare for å irritere enda mer.[:D]

hehehe ja ikke sant [;)]

kom inn på msn da

ORIGINAL: Godhjerta.

For en kjip nabo... [:'(]

Det huset i linken var jo utrolig flott, men jeg likte ikke tomta eller beliggenheten. Der kunne aldri jeg ha bodd.
Men heldigvis er folk så forskjellige, og har ulik smak. [;)]

Men skulle gjerne hatt besøk av samme interiørarkitekt som har stylet den boligen.[:D]

hva var det med beliggenheten? vi skal ha gjerde rundt hele tomten, slik at det bli barnevennlig.

D R Ø M M E   H U S [:D] W0W!!!!! hva jobber samboeren din med, eller du? siden dere har råd til hus til nesten 5 mill.. tror jeg må skaffe meg en sånn mann[8D]

ORIGINAL: snuppis!

Hvordan har dere råd til å kjøpe en bolig på 5 millioner? Har dere tenkt å selge tomten?

ordner seg alltid[;)] nei vi skal ha tomten i tilfelle vi vil bygge på den allikevel

ORIGINAL: Hyssamaia!

D R Ø M M E   H U S [:D] W0W!!!!! hva jobber samboeren din med, eller du? siden dere har råd til hus til nesten 5 mill.. tror jeg må skaffe meg en sånn mann[8D]

akkurat nå jobber ikke jeg. men han jobber.

ORIGINAL: Hyssamaia!

akkurat nå jobber ikke jeg. men han jobber.

hva jobber han med?[:D] Huh.. sa du nysgjerrig?[X(]

Herregud.. Hva folk har råd til eller ikke er vel deres problem?? Samme det vel!

Kjempefint hus! Likte veldig godt flisene over kjøkkenbenken... Og den steamdusjen så digg ut! [:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Herregud.. Hva folk har råd til eller ikke er vel deres problem?? Samme det vel!

Kjempefint hus! Likte veldig godt flisene over kjøkkenbenken... Og den steamdusjen så digg ut! [:D]

ja var veldig fint. men kan jo også være ting er helt anderledes når vi kommer ut og ser det.

ja var veldig fint. men kan jo også være ting er helt anderledes når vi kommer ut og ser det.

Oh yes! Var jo på husjakt selv før jul, og gjett om ting ser annerledes ut i virkeligheten gitt! Men vi fant heldigvis drømmehuset til slutt da[;)] 

ORIGINAL: Godhjerta.

[Ikke min smak bare.
Men jeg reagerte på at det ikke var gjerde rundt ja.[:)] Så litt bratt ut.
Og så liker jeg ikke å ha naboer så tett innpå meg.

ja det reagerte jeg også på. men det er fort gjort å få ordnet. ja alle har hver sin smak. jeg liker også å ligge litt for meg selv. så neste tomt blir der som det ikke er så mye folk rundt.

Oh yes! Var jo på husjakt selv før jul, og gjett om ting ser annerledes ut i virkeligheten gitt! Men vi fant heldigvis drømmehuset til slutt da[;)] 

det er bra. ja vi finner nok noe til slutt, om vi ikke liker dette huset. så bygger jo vi i stede. men krysser fingrene for at huser er slik som på bildene

Back
Topp