Liten mage, men høye s/f-mål..

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Nå har jeg endel ekstra fra før, men jeg føler jeg ikke har så stor mage i forhold til sist jeg var like langt på vei. Jeg har gått ned noen kilo før jeg ble gravid, og veier mindre enn da jeg startet på første graviditet, men har like høye symfyse/fundusmål... Jeg er lenger på vei nå enn da jeg tok det første bildet, men jeg føler jeg virker mye mindre selv.. Beklager et litt rotete innlegg, men kan det komme av vektnedgangen at magen ikke kommer så fort nå, for jeg har alltid sett for meg at jo slankere man er, jo fortere synes graviditeten:P ImageUploadedByBV Forum1392060088.126539.jpg dette var 4 mnd før fødsel i 2010 ImageUploadedByBV Forum1392060147.811212.jpgdette er for ca en ukes tid siden, men jeg har ikke poppet noe mer ut siden:P

Nå har jeg endel ekstra fra før, men jeg føler jeg ikke har så stor mage i forhold til sist jeg var like langt på vei. Jeg har gått ned noen kilo før jeg ble gravid, og veier mindre enn da jeg startet på første graviditet, men har like høye symfyse/fundusmål... Jeg er lenger på vei nå enn da jeg tok det første bildet, men jeg føler jeg virker mye mindre selv.. Beklager et litt rotete innlegg, men kan det komme av vektnedgangen at magen ikke kommer så fort nå, for jeg har alltid sett for meg at jo slankere man er, jo fortere synes graviditeten:p Vis vedlegget 50153 dette var 4 mnd før fødsel i 2010 Vis vedlegget 50154dette er for ca en ukes tid siden, men jeg har ikke poppet noe mer ut siden:p
Synes du ser kjempe fresh ut!
Flott søt mage :love7

Ntaaaw, det var koselig sagt:)

Back
Topp