Liten mage! :) fler?

Engel

Forelsket i forumet

Jepp, har begynt å få en liten mage som viser tydelig på ettermiddag. Er ca 8 uker på vei. Dette er jo vårt 5 barn og eldste jenta er 8 år i år, så fått de relativt kjapt. Minstemann er snart 8 mnd.

Men er det fler som har begynt å få mage? Klarer jo ikke la vær å sjule dette for å si det slik (er helt normal fra før av, hvor magen er flat, synes det er tidlig å få mage allerede da baby ikke er sårlig stor ettersom jeg nærmer meg 8 uker hvis termin er riktig- noe jeg tror den er. Men hører at livmora vokser fortere på flergangsfødene)

Ikke enda :) Men jeg gleder meg veldig!! Det er såååå koselig å ha babymage <3

Yes... Jeg er mellom 8 og 9 uker på vei og har hatt litt mage et par uker å. Er relativt liten og nett i utgangspunktet så jeg merker det veldig godt. Får ikke igjen dongeribuksene mine, og selv strømpebukser blir ubehagelige over magen... :PSyns det var litt tidlig, men jaja... ;)

Joda, det er mere mage nå, men det er nok bare luft hos meg foreløpig 

Finnes ikke antydning en gang. Er ikke oppblåst heller, så her ser jeg foreløbig null forskjell.

jeg er 10 uker idag ifølge UL (hurra!) Men 11 uker ifølge meg selv... 
Men jeg har fått  litt mage, ser det tom når jeg trekker inn magen at en liten kul nederst ikke blir borte :) KOOS!

Back
Topp