liten mage,andre??

jannelille

Forelsket i forumet
symfyse målet mitt har ligget på 30 nå på de siste kontrollene... er 38 uker i morgen,var på ultralyd for sjekk men alt sto bra til me lille gutten,legen sa at det kunne komme av at litle gutten lå så langt nede andre som har erfaringer me det?? hadde våre kjekt å fått svar [;)]

Hadde symfyse mål på 35 i uke 36. JM sier det er helt normalt. Hverken stor eller liten. Vi bærer nok veldig forskjellig så tror nok 30 er normalt for deg som legen sier. Det skal jo også flate ut på slutten, så alt er nok som det skal. [:)]

takk for svar[;)] er vell ingenting galt men som alle sikkert vett så har me gravide en tendens til å bekymre oss litt for mye til tider... men det må vi jo ha lov til også er jo tross alt fremtiden vi bærer på[;)]

Det har vi helt klart lov til. [:)]
Siden min JM er så påpasselig med hvordan jeg har det så føler jeg meg veldig trygg. Så klart har jeg hatt en drullion spørsmål om er det riktig og skal det føles sånn, men har man aldri vært igjennom det før så kan man jo ikke vite.

venter foressten en gutt jeg også har termin 15 oktober så er kjempe spent[:)] hvor er du fra???

Jeg bor i Oslo men er opprinnelig fra Akershus. Jeg har termin 19 oktober og har fødeplass på Ullevål - regner med jeg skal rekke å komme meg dit... [;)]
Hvor er du fra og hvor har du fødeplass?

jeg var påkontoll i går. Uke 38. magen var da 35cm..

tror det kommer litt ann på hvordan den lille ligger i magen osv... Og hvis det er forskjellige personer som måler deg, kan det jo bli forskjellige mål.. JM og lege måler ofte litt forskjellig..

Det går nok bra dette skal du se!!!

Lykke til..

hei jannelille!!

må ta turen innom Oktober klubben!!!!!!
Mange som har termin omtrent samtidig som deg!!!!

Back
Topp