Liten jubileum !!

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Idag er det 20 dager siden jeg stumpet røyken[:D]
Håper jeg _aldri_ mer tenner en røyk igjen, men det kan jeg ikke være sikker på.
Skal iallefall ikke røyke så lenge jeg er gravid og så lenge jeg ammer !!

Må nevne jeg var storrøyker, opp til 20 sigg om dagen [&:]
Sluttet på dagen, sa til min sønn og mannen min at NÅ slutter jeg og da var det gjort [:D]

bra, stå på!! [:D]

Så flink du er!!

Bare å stå på...men har du klar tre måneder, så klarer du å holde deg unna...det er jeg helt sikker på!

Gratulerer med en flott røykeslutt!

klem, M

Gratulerer med jubileet - det er kjempebra. Selv sluttet jeg å røyke i november, så jeg er på 4. måneden nå, og jeg må si at jeg savner det ikke litt engang... (mester i selv-suggesjon her...[;)]). Deilig å være røykfri![:D]

ORIGINAL: Mayajenta

ååå,endelig noen andre som har vært gjennom det jeg gjør nå..sluttet på søndag,bare bråsluttet og har ikke smakt røyk siden.(selv om jeg har hatt lyst) mannen slutta også i sympati. røkte en 2o pk hver eneste dag,noen ganger mer.. blir det lettere med tiden? klem

Jeg synes det har vært SUPERlett helt siden dag en jeg, men det har nok mye å si med at jeg ikke har hatt røyksug i det hele og store.
[:D]
Du skal se at du også klarer det, når du er kommet over 1 uke så går alt så mye lettere [:D]

Lykke til !!

Grattis! [:)]

Har selv holdt meg i halvanne uker,samboer kuttet også røyken samtidig. Det var overraskende lett gitt! Tenker nesten ikke på det engang og ikke har jeg lyst på heller! [:D]

Stå på,folkens! [;)]

Kjempe flott!!

Grattis, Har selv vært røyk fri siden begynnelsen av Nov.
Synes at vi er flinke jah.... [:D]

Vil bare si til alle som har sluttet å røyke, kuttet ned eller prøver å slutte at dere er UTROLIG flinke !!!
Stå på , dette skal vi alle klare !!

[:D]

Back
Topp