Liten jubel herrifra og

Lilium

Betatt av forumet
Idag er jeg 9 uker!! :) baare 3 igjen til de magiske 12.. Den siste uka har faktisk gått veldig fort :)

Her har det kommet snø, og jeg kjenner julestemninga siger inn ;) Gleder meg skikkelig til jul kjenner jeg, ser for meg det blir ekstra koselig som gravid av en eller annen grunn.. Da har jo vi alle kommet igjennom de første 3mnd 

Ha en fin dag videre alle flotte gravide (synes fortsatt det ordet er litt vanskelig, hehe) 

Så bra:) Det er så deilig å nerme seg 12 tallet:) Gleder meg veldig jeg også.. Og spesielt til magen popper skikkelig ut:)

Hurra for 9 uker!!!!!! :D

Sitter å gleder meg til jul jeg også, blir så kooselig, åsså er det vi som skal stå for julemiddagen i år, eller JEG Siden gubben kan ikke lage mat :P

Å Til jul så er jeg 17 uker, heremiiiin, tiden flyyyyyyr.

Gratulerer! 

Har også sett for meg at det er koselig med jul som gravid - da er man liksom en familie for første gang ;) (For oss som venter nr 1)

Nærmer seg de magiske 12 med stromskritt da :)

Jeg elsker jul! Sist eg var gravid fikk alle vite at det første barnebarnet var på vei med en julegave under treet! Denne gangen er jeg bare 1 uke tidligere på vei en sist, så spørs om det ikke blir en julenyhet i år også :D

Hurra!!!
Jeg ligger 1 dag etter deg!! Syntes også siste uka har gått fort!! Håper de 3 neste gjør det samme uten noe tull :)

Gratulerer med 9 uker ! :)   Kjenner også at jeg gleder meg veldig til jul i år. Regner med at magen er kommet og kansje noen små spark også;) 

Hurra for dere:))) bare 3 uker igjen":)))) å juuuul, jeg gleder meg som en unge:)))) Weeeee:) Vil kjøpe gaver å pakke inn:)))

Back
Topp