Liten jente fikk brannskade i barnehage

spent?

Blir kjent med forumet
http://www.varden.no/nyheter/forbrent-i-barnehagen-1.6500357

Stakkars liten. Liker godt den regelen de hadde i barnehagen jeg jobbet i før, ingen kaffekopp ol på avdelingen. skulle man drikke kaffe eller te gjorde man det i pausa, eller gikk på kjøkkenet og supa litt på koppen når det passet seg. 

Dere som jobber i barnehage har dere hatt noen regler om dette? 
Tenker her hjemme, det er så skummelt og fort gjort at de små plutselig får tak i koppen. 

Har lest det, og det var jo bare helt forferdelig :(

Jeg jobber i bhg. og vi drikker bare kaffe og te til måltidene når vi sitter ved bordet og passer på. Skal jeg hente noe, setter jeg koppen høyt oppe så lenge.

Men i dette tilfelle var det vann til babygrøt og den lager vi innerst på kjøkkenbenken. Litt rart at de satt fra seg det vannet på tralla egentlig.....

Litt klønete å sette kokende vann på tralla..
Vi drikker jo kaffe og te på avdelingen, men hvis vi ikke sitter å passer på den så setter vi den høyt hvis vi skal noe..

HELT for JÆV.... Jeg har tatt opp dette med kaffekopper i barnehagen til sønnen vår, men der har ikke skjedd noen endring. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er jo sååå meningsløst at de skal skade seg slik. Stakkars små!!

Stussa også over hvorfor varmt vann skulle settes på tralla sånn... lages ikke maten på kjøkkenet? 
Uff Håper bare jenta kommer seg godt ut av det og at barnehagen får bedre rutiner. 

Jobber i barnehage på avdeling 0-3 år, vi har verken te eller kaffe på avdelibg! Og det går kjempe fint å holde kaffe og te til pausen:) ingen ansatte har reagert negativt på dette. Det bør ikke skje, og om vi lager babygrøt så foregår det på kjøkkenbenken... Ikke på tralla!

Stakkars jente!

Vet ikke hva rutinene er i den nye bhg, men det er storbarnsbhg.

I den første bhg jenta vår gikk i drakk de av og til te til mat eller ved bordet når vi leverte, men de lot det aldri stå alene.

I avskjedsgave fra oss fikk de hver sin Bodum thermokopp med logg og stengetut. Jeg tenkte det kunne være praktisk :D

Back
Topp