Liten innrømmelse her...

Lica76

Glad i forumet
Går altså med mammabukser allerede eg[:-] orker ikkje ha nåkka anna på meg, har fått god mage allerede[8|] Vi har heldigvis masse mammaklær som har gått på omgang i vennineflokken, så dei har eg fått. (finst faktisk ikkje butikker i Sogn og Fjordane som har mammaklær, då må eg til Bergen[&:]) No for tida bruker eg mannen sine hettejakker når eg er på jobb eller ute blant folk, for å prøve å skjule magen[:-] Gleder meg til å kunne ha på meg ein fin topp igjen. Har faktisk ganske mange fine i sekken med mammklær[:D]

Skjønner deg jeg!!! Jeg synes det er ubehagelig å gå med mine bukser og labber derfor rundt i joggis hele tiden og føler meg som den slampen [:'(] Har ingen mammaklær siden dette er min første, men skal låne noen av en venninde tenkte jeg :)

ORIGINAL: kattiz_86

Skjønner deg jeg!!! Jeg synes det er ubehagelig å gå med mine bukser og labber derfor rundt i joggis hele tiden og føler meg som den slampen [:'(] Har ingen mammaklær siden dette er min første, men skal låne noen av en venninde tenkte jeg :)

Dei er veldig gode å gå med[;)]

jeg må kjøpe meg mammaklær,har lånt bort mine til ei venninde før jeg selv fant ut at jeg var gravid:) men bruker joggebukse hele dagen :)

Håper jeg kan vente noen uker til, for de selger heller ikke mammaklær her så må til en annen øy for å få tak

men er jo fint med tunika , løse genser fra vera moda, h&m, cubus, lindex kappal har jo alle det

Her klarer jeg ikke bukser, så har begynt med thights. Tørr ikke helt å se etter mammabukser enda, må uansett bestille fra nettet(utlandet) da de ikke har min str her i Norge.

Har fra forige svangerskap, da måtte jeg starte med de i uke 8, for det var så utrolig ubehagelig at bokene stramma på magen.
Ble jo helt dårlig hvis jeg gikk i dongri bukse.. Så har ve noen uker igjen før jeg må kaste inn hånkle å gå i mamma bukser![:)]
Så får vel bare ta de ned fra loftet å vaske de å ha de klar[;)]
Kan gå i tights da, det var liksom antrekke mitt i svangerskapet, Tights å tunika, men da gikk jeg gravid på sommeren, men nå blir det jo på vinteren så frykter at det kan bli litt kaldt! Men guuud så godt det er å gå i, merker ikke at man har klær på hehe...!
Så jeg må nok hamstre inn litt tights før vinteren kommer for da selger de ikke så mye av det!

Et lite tips til de som bruker 36 ca i i underdel! Gå på barne avd på H&M åkjøp dere tights i str 164-170, de er sååå behagelige å er ikke så stram i midja som de man får kjøpt på dame avd. [:)][:D]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Har fra forige svangerskap, da måtte jeg starte med de i uke 8, for det var så utrolig ubehagelig at bokene stramma på magen.
Ble jo helt dårlig hvis jeg gikk i dongri bukse.. Så har ve noen uker igjen før jeg må kaste inn hånkle å gå i mamma bukser![:)]
Så får vel bare ta de ned fra loftet å vaske de å ha de klar[;)]
Kan gå i tights da, det var liksom antrekke mitt i svangerskapet, Tights å tunika, men da gikk jeg gravid på sommeren, men nå blir det jo på vinteren så frykter at det kan bli litt kaldt! Men guuud så godt det er å gå i, merker ikke at man har klær på hehe...!
Så jeg må nok hamstre inn litt tights før vinteren kommer for da selger de ikke så mye av det!

Et lite tips til de som bruker 36 ca i i underdel! Gå på barne avd på H&M åkjøp dere tights i str 164-170, de er sååå behagelige å er ikke så stram i midja som de man får kjøpt på dame avd. [:)][:D]

Smart[:)][:)]det skal jeg gjøre. Kjøpte meg akkurat en baggy aktig jeans på barneavdelingen på lindex...og det har blitt ynglingsbuksa mi...he he!Jg liker best å gå i mine vanlige bukser jeg, finner liksom ikke den "perfekte" gravidbuksa. Funket med strikk i knappen og belly band over i hele sist svangerskap. Håper dt nå også!!!! ......men har min tvil, for jeg er SULTEN, SULTEN SULTEN dagen lang[&:][&:][&:]

Back
Topp