Liten hilsen fra eks-fnugg

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Hei fine damer! Jeg fikk jo bare henge med dere noen uker før jeg endte med MA og blæremola i våres. Ble gravid igjen i sommer og mistet tidlig (5+4). Så, i siste syklus før oppstart ivf satt den jammen meg igjen! Er nå 8+6 med…. tvillinger!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Heier på dere alle :Heartred
 
Ååååå for en gledelig nyhet :smiley-bounce016 :Heartred
Gratulerer så mye med to små. Krysser alt som krysses kan for at de klorer seg fast :Heartred Hyggelig at du stakk innom med oppdatering. Masse lykke til :Heartred:Heartred
 
Hei fine damer! Jeg fikk jo bare henge med dere noen uker før jeg endte med MA og blæremola i våres. Ble gravid igjen i sommer og mistet tidlig (5+4). Så, i siste syklus før oppstart ivf satt den jammen meg igjen! Er nå 8+6 med…. tvillinger!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Heier på dere alle :Heartred
Gratulerer så mye :Heartred Sender mange gode tanker x 2 :joyful:
 
Så hyggelig at du stakk innom og delte dette med oss @CanisBebis :Heartpink
Ønsker deg masse lykke til videre :love7:love7
 
Hei fine damer! Jeg fikk jo bare henge med dere noen uker før jeg endte med MA og blæremola i våres. Ble gravid igjen i sommer og mistet tidlig (5+4). Så, i siste syklus før oppstart ivf satt den jammen meg igjen! Er nå 8+6 med…. tvillinger!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Heier på dere alle :Heartred
Så kjekt at du kom innom her og oppdaterte oss, på så gode nyheter :D Gratulerer så mye.❤️masse lykke til❤️
 
Hei fine damer! Jeg fikk jo bare henge med dere noen uker før jeg endte med MA og blæremola i våres. Ble gravid igjen i sommer og mistet tidlig (5+4). Så, i siste syklus før oppstart ivf satt den jammen meg igjen! Er nå 8+6 med…. tvillinger!! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Heier på dere alle :Heartred
Dette gikk meg hus forbi, så koselige nyheter! Gratulerer så mye! :Heartred :Heartred
 
Back
Topp