Liten gutt

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
vært på ul i dag 12+5 fikk vite det blir gutt. Noen som har fått vite feil kjønn før? Som har fått motsatt av hva de har antydet? Syns det var ganske tydelig en penis som stakk opp

Jenter og gutter ser litt like ut når de er så små, det har noe med retningen av "dingsebomsen" å si om det er gutt eller jente har jeg forstått:) så veldig vanskelig da de ligner så mye i starten. Jeg var sikker på at det var en gutt da jeg så ul hos oss også, men hun tegnet rundt den og sa, at dette blir en jente <3 men selvsagt vanskelig å si så tidlig.

Uansett graaaatulllerer så masse:) en fantastisk nyhet og flott opplevelse:) så gøy med en gutt :)

Gratulerer :cat:

Gratulerer :) :D Så spennende!

Jeg merker at jeg nesten angrer litt for at jeg ikke venta med tul, tok i uke 7.. :P
Men nå er det jo ikke såå lenge til oul da :) Hehe

Gratulerer :) Kjenner eg angrer litt på at vi ikke har tatt tul, men heldigvis bare 1 mnd igjen til oul! :D

Gratulerer så kos med en liten gutt:-)

vært på ul i dag 12+5 fikk vite det blir gutt. Noen som har fått vite feil kjønn før? Som har fått motsatt av hva de har antydet? Syns det var ganske tydelig en penis som stakk opp
I septembergruppa er det ei som fekk beskjed om gutt i veke 13, men jente på oul :) så kanskje ikkje gå bananas i gutteavdelingen endå då ;)

Fikk vite 12+2 det var gutt med 90% sikkerhet. Kunne også se noe jeg trodde var 'tuten'. På ny ul 13+4 var det jente, og det stemte ;-)

Fikk vite at min jente nr 1, garantert var gutt på ordinær ul. Så æ e skeptisk . Haha.. Men denne gangen tror jeg faktisk at de har rett :)

Back
Topp