Liten gutt/skal jeg virkelig bli mamma?

EndeligMinTur?

Flørter med forumet
var på UL på mandag da jeg fortsatt stresser med om alt er bra og føler meg mindre gravid nå da kvalmen har gitt seg.
Jordmor så en liten baby, 16cm lang, og det var gutt mente hun
Han var våken da vi begynte men så sovnet han og våknet ikke ordentlig igjen selv om jeg fikk saft og sukkertøy.
Er veldig glad for at baby er der og bankende hjerte - ble plutselig mer virkelig når hun sa set var gutt.
Noen andre som føler seg lite gravid og ikke helt føler seg i gravidrollen/klarer å innse at man skal bli mamma?
 
Gratulerer med gutt :)

Føler meg også veldig lite gravid, hadde det ikke vært for de daglige sparkene hadde jeg merket svært lite.

Kjenner du spark?
 
Med første barnet føltes det ikke ikke ekte før babyen var 2 mnd gammel, Selv med fødsel og alt så føltes det som om jeg bare lånte en baby i starten. Har litt det samme nå.
 
Har det på samme måte! Har heller ikke noe mage, så føles litt uvirkelig når formen er såpass bra i tillegg og man ikke kjenner noen spark. Føler likevel at jeg er gravid, har jo fått se den lille på ultralyd. Gleder meg masse til magen kommer og kjenner livet der inne- da blir det mer virkelig tror jeg!
 
Så stas med gutt:Heartblue jeg føler meg skikkelig gravid, samtidig som jeg ikke helt skjønner at jeg skal bli 4-barnsmor. Er sikker på at hvis dette hadde vært mitt første svangerskap så hadde det bare blitt med det ene. Med de to første hadde jeg nesten ingen plager og tok lang tid før jeg følte meg gravid. Med nr 3 startet det litt før. Men ikke så ille som nå. Har fortsatt ømme pupper, kvalm, sliten og en del hodepine. Magen er allerde i veien. Er i uke 18+3 idag. Men allikevel veldig spent på oul neste uke:)
 
Da er jeg er førstegangsfødende er jeg også usikker på om boblingen jeg av og til kjenner gjennom dagen er baby eller bare luft.
 
Gratulerer med gutt :)
 
Kjenner meg helt igjen i det du skriver!! Var på ul på tirsdag og fikk se en liten gutt, men formen er på topp, bortsett fra litt hodepine, så føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Er en helt sinnssyk, fantastisk følelse å skulle bli mamma, men er nesten så jeg ikke helt tør tro på det ennå!

Magen vokser, men håper og tror det kommer til å føles litt mer ekte når jeg begynner å kjenne sparkene :Heartred
 
Gratulerer
 
var på UL på mandag da jeg fortsatt stresser med om alt er bra og føler meg mindre gravid nå da kvalmen har gitt seg.
Jordmor så en liten baby, 16cm lang, og det var gutt mente hun
Han var våken da vi begynte men så sovnet han og våknet ikke ordentlig igjen selv om jeg fikk saft og sukkertøy.
Er veldig glad for at baby er der og bankende hjerte - ble plutselig mer virkelig når hun sa set var gutt.
Noen andre som føler seg lite gravid og ikke helt føler seg i gravidrollen/klarer å innse at man skal bli mamma?

Nyt at kvalmen har gitt seg!! Jeg går rundt med masse brekninger og de kommer gjerne akutt. I dag gikk vi forbi sykehuset sitt vaskeri (luktet en form for såpe) og der var jeg klar til å spy ned hele parkeringen men med litt hjelp fra samboer så klarte jeg å la hver. Føler meg ikke så gravid når baby er rolig, og sliter litt med å ta til meg at jeg skal få et barn til. Er vant til å bare ha babyen min (han er 8år :wacky:) så å se for seg en til er vanskelig.
 
Gratulerer med gutt <3
 
Jeg kjenner meg helt igjen i det du skriver. Er helt umulig å forstå. Selv når det var kvame og trøtthet syntes jeg det var vanskelig å se for meg at det var noen der inne. Hjalp litt med ultralyd omkring uke 14 - men nå synes jeg det er rart og abstrakt igjen. Skal på OUL neste uke, så da blir det sikkert mer virkelig igjen. Nå (tror jeg) at jeg kjenner ham litt innimellom, og det synes jeg hjelper litt - men bare litt. hehe :)
 
Jeg syns fortsatt at det er rart at jeg har en liten gutt i magen. :dummy:Har vetat at det er en gutt siden uke 12, eller sån 90% sikkert.. Føles helt rart.. Og når jeg begynte føle sparkarna blev det litt mer verkli for meg.. Men når jag vel tenker på det kan Jeg bli sån "shit, jeg ska ha en bebis" og vist jeg sier noe sånt til min sambo blir han sån "hm ja det har vi vetat lenge nå" :hilarious: han skjønner ikke hur overkligt det är for meg..
 
Fikk beskjed på ordinær ultralyd at det var jente. Men i dag på 3d at det var gutt. Helt sjokkerte og har allerede handlet masse i rosa. :nailbiting::nailbiting::wideyed: Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro:eek:
 
Fikk beskjed på ordinær ultralyd at det var jente. Men i dag på 3d at det var gutt. Helt sjokkerte og har allerede handlet masse i rosa. :nailbiting::nailbiting::wideyed: Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro:eek:

Oi, skjønner det er vanskelig å vite hva man skal tro. Er det noen av ultalydene som har vist det tydelig? Da jeg var på oul med nr 1 og 2, så var det ikke tvil om at det var gutt, for de lå med beina spredd:hilarious: elles så blir det nok spennende for din del og se hvem som kommer ut
 
Oi, skjønner det er vanskelig å vite hva man skal tro. Er det noen av ultalydene som har vist det tydelig? Da jeg var på oul med nr 1 og 2, så var det ikke tvil om at det var gutt, for de lå med beina spredd:hilarious: elles så blir det nok spennende for din del og se hvem som kommer ut
Vært forskjellig jordmødre på begge. Og begge har vært sikker. Men hun første gangen var nyutdannet som sa jente og hun i dag har vært jordmor i mange år. Så tror nok det er større sjanse for at hun i dag har rett.
 
Fikk beskjed på ordinær ultralyd at det var jente. Men i dag på 3d at det var gutt. Helt sjokkerte og har allerede handlet masse i rosa. :nailbiting::nailbiting::wideyed: Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro:eek:
For ett sjokk!!! Så du selv nå hva det var også, eller kommer du sjekke én gang til? Jeg så tydlig at det var gutter med mine og samme med jentene egentlig.
 
For ett sjokk!!! Så du selv nå hva det var også, eller kommer du sjekke én gang til? Jeg så tydlig at det var gutter med mine og samme med jentene egentlig.
Jordmor viste og forklarte. Men det gjorde begge så tørr nesten ikke tro på noen av de:(
3d bildene i går ble ikke noe bra. Så fikk tilbud om og komme tilbake. Så takket ja til det så det blir sjekket en gang til. xsmile9
 
Jordmor viste og forklarte. Men det gjorde begge så tørr nesten ikke tro på noen av de:(
3d bildene i går ble ikke noe bra. Så fikk tilbud om og komme tilbake. Så takket ja til det så det blir sjekket en gang til. xsmile9
Så bra du skal tilbake, håper du får vite 100% hva det er da :Heartred
 
Back
Topp