Liten gave til bhg-avdelingen

Stibli

Forumet er livet
Jeg har ikke tenkt på det overhodet, og hvertfall ikke nå før jul. Men så fikk vi vite i forrige uke at Adrian skifter over til stor-barn-avdeling fra 3.januar   ([:(]), og da blir jo hans siste dag på sin gamle avdeling nå før jul.

Gir dere en liten ting når de flytter over? Eventuelt hva?

Trenger noen GODE tips her, vil gjerne gi noe men aaaner ikke hva. Han går i en gårds- og friluftsbarnehage, så bortsett fra alle sauene, grisene, hønene, kaninene osv så er det vel en ganske normal bhg [8D] 

Har lest at folk har gitt alt fra spesielle leker, cd'er osv som alle får en gode av, til en kurv til de ansatte osv. Men jeg må vite eksakt HVA, hvilken cd, hvilken leke, hva skal opp i kurven..... [8D]

Hjelp meg nå jenter! [:D]

Jeg er ikke så fan av sånn felles-spise-gave til avdelingen, fruktkurv eller twist osv. Da bør den bli gitt FØR sist dagen liksom.. Hvis ikke må de jo dele den før de går hjem.. Gøy å ta med seg 2 bananer, 2 klementiner og 4 twist hjem liksom[8D]
I vår bhg er det jo 7 avdelinger også, og alle har felles pauserom.. Ser for meg at alle spiser av alles, er jo sikkert anderledes hvis det er en liten bhg der bare de som passer Adrian har pause der da[:)]

Cd er jo gøy da.
Egners beste (tror den heter det)
De samlecdene.. Caspers barnefavoritter (er noe med casper iallefall)

Jepp, jeg skjønner poenget ditt Linn og det er egentlig ganske logisk ja. En annen ting er at de ikke har noe pauserom i den forstand, de sitter alltid med barna.

Men kanskje jeg får gå på en CD-jakt eller noe sånt. Jeg vet at de har mye av sånt, men en til skader vel ikke [8D] Og så får Adrian skrive et kort til de *host*

Heeeeldigvis skal to av de han har hatt mest med å gjøre av de voksne flytte over med han, blant annet ped-lederen på hans gruppe. Meeen, så ELSKER Adrian den andre voksne han har hatt på gruppen sin, en mann (oppfører seg mest som en gutt vel og merke [8D]), og jeg feller en tåre bare ved å tenke på at han ikke skal få være med han mer [:(] Hate it, hate it, hate it!! Jada, lykke til med resten av livet mitt hvis jeg skal bekymre meg for sånne ting, men jeeez så ubehagelig det er.

*phu* utblåsning! [:D]

haha STINE [:)]  Jeg vil gjerne se det kortet som Adrian skal skrive...  [;)][;)][8D][8D][8D]
Men off, skjønner det er trist at han skal bytte avdeling...

Isak skal følge sin avdeling helt til han er ferdig i barnehagen, men lurer litt på julgaver til de ansatte i år.
Jeg tenkte å prøve å lage noen karameller, og kanskje kan han få male på noen glass, også kan de få hjemmelaga karameller i det. Iallefall de faste [:)]  (evnt om karamellene ikke blir noe bra så kjøper jeg en del twist osv, og putter oppi)
I fjor fikk de ingenting...  [&:]

ORIGINAL: Anho3

haha STINE [:)]  Jeg vil gjerne se det kortet som Adrian skal skrive...  [;)][;)][8D][8D][8D]
Men off, skjønner det er trist at han skal bytte avdeling...

Isak skal følge sin avdeling helt til han er ferdig i barnehagen, men lurer litt på julgaver til de ansatte i år.
Jeg tenkte å prøve å lage noen karameller, og kanskje kan han få male på noen glass, også kan de få hjemmelaga karameller i det. Iallefall de faste [:)]  (evnt om karamellene ikke blir noe bra så kjøper jeg en del twist osv, og putter oppi)
I fjor fikk de ingenting...  [&:]

Haha, det kom en liten tåre når jeg skrev det faktisk! Hello hormontroll

Kanskje vi kan kjøpe en CD og ordne en liten krukke med noe oppi, så blir CD'en til hele avdelingen mens krukken blir ment til de ansatte. Jeg får gruble litt i helgen, sånn at vi kanskje kan gi det på starten av den siste uken hans [:)]

Ariel skall også over på stor avdeling no etter jul, og da tenkte æi å sy et par votter til kvær av de voksne. I fjord til jul sydde æi sån varmepose til kvær av dæm, og det satte de veldig stor pris på:)

Når Nina byttet barnehage så fikk barna cd og de voksne sjokolade. De voksne sa at sjokolade spiste de på avdelingen og tok det ikke med på personalrommet. De ble glade for noe søtt og godt, og delte IKKE med andre[;)][;)][;)][;)]

Back
Topp