Hvor får man tak i det? Noen som har sett det i Norge? Er jo i hele nord-afrika og flere andre land,og jeg savner det veldig ..................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,for det er vel en sånn liten mini-vask?En bidé du mener? Veit av flere som har dette hjemme så det er vel fullt mulig å få tak i
Sent from my LT18i using BV Forum
Heter bide det ogsåNei,for det er vel en sånn liten mini-vask?
Tenker rett og slett på en hånddusj ved siden av toalettet..
Mye mer renslig og lettere![]()
blir jo som om man har dusjet så man tørker seg jo etterpå, men det er MYE mer rensligereMen jeg skjønte aldri den helt, for man blir jo kliss våt?![]()
Antar det er sånn hun mener jaSånn de har på sykehuset liksom?
Mener jeg har sett de på rørlegger forretningene iallfall![]()
Antar det er sånn hun mener ja
![]()
sånn type antar jeg (bilde er tatt ifra google da jeg er for lat til å ta bilde selv)
ja de er et must!!! (er så går det kun på kaldt vann!!! brrrrr)Ja,akkurat slikGjerne sånn man kan bestemme temp.selv
![]()
Heter bide det ogsåde burde ha det hos de fleste rørlegger butikker
blir jo som om man har dusjet så man tørker seg jo etterpå, men det er MYE mer rensligere
Vi kjøpte før toalett papir her (men det var jo ELENDIG kvalitet) så tørker med en liten klut (har flere jeg vasker fortløpende)Tørke med hva da? Bodde i UAE ett par år men var jo aldri noe annet der enn dusjen![]()