Liten blødning

Anna93

Flørter med forumet
Jeg er 6+4 i dag og opplevde en liten blødning (noen tørk med friskt blod på papiret) for ca. 4 timer siden. Har ikke hatt noe mer blødning etter det. Dere som har opplevd SA, var det slik det startet hos dere også før det tok seg opp? Jeg har legetime tirsdag i neste uke, så tenker da å høre om å måle hcg over noen dager for å se om det er stigning eller om det synker.

Første gang jeg hadde SA startet det med heftige kramper og masse blod.
Greit å ta en sjekk, men en liten blødning kan like gjerne komme av skjøre slimhinner :Heartred

Første gang jeg hadde SA startet det med heftige kramper og masse blod.
Greit å ta en sjekk, men en liten blødning kan like gjerne komme av skjøre slimhinner :Heartred
Takk for svar. I forrige svangerskap med sønnen min, hadde jeg litt rosa utflod noen ganger, men denne gangen var det altså mer blod. Jeg har ingen smerter og kjenner fortsatt på symptomer som kvalme, ømme bryst og tissetrang. Håper det bare er en uskyldig blødning, men skal altså ta det opp med legen på tirsdag. Igjen takk for svar! ❤️

Jeg er 6+4 i dag og opplevde en liten blødning (noen tørk med friskt blod på papiret) for ca. 4 timer siden. Har ikke hatt noe mer blødning etter det. Dere som har opplevd SA, var det slik det startet hos dere også før det tok seg opp? Jeg har legetime tirsdag i neste uke, så tenker da å høre om å måle hcg over noen dager for å se om det er stigning eller om det synker.
Da jeg hadde BO i høst hadde jeg ikke mer enn en dråpe friskt blod én gang, endte med medisinsk abort 10+0.
Men de aller, aller fleste opplever små blødninger i svangerskapet som er helt ufarlige! Ta en sjekk hvis du er veldig stressa :Heartred

Hos meg startet SA med full blødning, ikke bare spotting. Har hørt at lett blødning som du skriver at du har, er helt vanlig, men ikke noe erfaring med det. Krysser fingrene for deg :Heartred

Hos meg startet også SA med heftige kramper og mye blod. Var så jeg ikke var i tvil i alle fall! Og da var jeg akkurat så langt som du er nå. Ville tenkt at så lenge det bare er blod og ikke smerter, så er det et godt tegn :happy:

SA hos meg startet med tested som aldri ble sterkere, så skikkelige kramper og når det begynte å blød var det full blødning med en gang :) Så din blødning høres veldig uskyldig ut synes jeg :)

Jeg hadde en ufullstendig SA i uke 13 i mai i fjor. Den 18.mai fikk jeg for første gang litt lyserosa på papiret, og mener å huske at det var litt av å på noen dager med det. Etter hvert fikk jeg litt lysebrunt/beige slim en stund. Den 24.mai kom det plutselig en del blod (som ble oppdaget når jeg kledde av meg for en brasiliansk voks), men løp på do og fikk tørket det bort. Fikk ikke mer blødning enn det den dagen. Natt til 28.mai møtte jeg en tur på do, og da var det ørlite blod igjen. La meg igjen (med litt angst) og våknet igjen senere av at blodet rant når jeg snudde meg i senga. Hele greia endte i utskrapning.
Men til meg tok det mange dager fra første tegn til det faktisk skjedde.

Beklager om det var veldig detaljert og at det ikke var en positiv historie, men noen ganger er det greit å høre de andre historiene også… Så slipper man å føle seg alene dersom det skulle gå galt.

Nå er jeg 5+3 eller noe, men har siden lørdag hatt lysebrunt/beige slim med innslag av små doser brunt blod en og annen gang.
Alle testene har vært svake, men tydelig positive. Har dessverre ikke troen på at det går rette veien for oss denne gangen heller…

Back
Topp