Liten blødning

Violet Hill

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
I dag ble toalettpapiret rødt når jeg tørket meg... :( jeg vet at det ikke trenger å bety at noe er galt, men jeg klarer ikke la være å bekymre meg likevel. Kan ikke huske at det skjedde i forrige graviditet. Noen som vil dele erfaringer rundt dette?

Jeg hadde litt antydning til mørk utflod igår men ellers ingenting. Idag null utflod. Skjønner veldig du blir stressa det gjorde jeg også. Men lest om mange i Samme båt hvor det går bra. Håper det for oss :love7

Jeg hadde litt antydning til mørk utflod igår men ellers ingenting. Idag null utflod. Skjønner veldig du blir stressa det gjorde jeg også. Men lest om mange i Samme båt hvor det går bra. Håper det for oss :love7

Så bra at det ikke er kommet noe mer da! Ja, vi må jo bare håpe begge to :Heartred:Heartred

Så bra at det ikke er kommet noe mer da! Ja, vi må jo bare håpe begge to :Heartred:Heartred

hvor langt er du på vei? Jeg blødde litt i uke 8 med første mann og jeg ringte legevakten som ordnet med en ul for å se om alt var i orden eller en evt ma. Alt var i skjønneste orden. Men det var en lettelse å se likevel

hvor langt er du på vei? Jeg blødde litt i uke 8 med første mann og jeg ringte legevakten som ordnet med en ul for å se om alt var i orden eller en evt ma. Alt var i skjønneste orden. Men det var en lettelse å se likevel

5+6. Hadde jeg vært lenger på vei hadde jeg nok fått sjekket det opp. Men det føles litt tidlig. Skal til legen neste tirsdag da, så regner med at jeg får sjekket status da.

Ja det er sant. Men om det er friskt blod som om du har kuttet deg ville jeg tatt en tur til legen.

Ikke friskt blod, men det har tatt seg litt opp i mengde :sorry: så jeg har bestilt time for HCG måling i morgen tidlig. Har en følelse av at det ikke var min tur denne gangen...

Hei.
Jeg er i litt samme båt som deg❤
Jeg hadde en liten blødning torsdag da jeg tørket meg, hadde på meg bind og forbedret meg på det verste men det kom bare når jeg tørket meg. Så sluttet det, men på lørdag var det litt igjen, men aldri så mye at det ble noe i bindet. Fikk time hos i dag og har tatt blodprøve for å sjekke hcg, hun tok også en gynekologisk undersøkelse og fra det hun kunne se blødde jeg fra slimhinnene rundt. Selv om hun mente det var et godt tegn føler jeg meg ikke helt overbevist. Har 4 barn fra før og har aldri opplevd blødning med noen av de. Jeg tok 3 dose koronavaksine noen dager før jeg ble gravid, og har hatt noe blødning etter de to første også, kanskje det er derfor‍♀️
Krysser fingrene for oss begge kjenner jeg er spent på resultatet.

Hei.
Jeg er i litt samme båt som deg❤
Jeg hadde en liten blødning torsdag da jeg tørket meg, hadde på meg bind og forbedret meg på det verste men det kom bare når jeg tørket meg. Så sluttet det, men på lørdag var det litt igjen, men aldri så mye at det ble noe i bindet. Fikk time hos i dag og har tatt blodprøve for å sjekke hcg, hun tok også en gynekologisk undersøkelse og fra det hun kunne se blødde jeg fra slimhinnene rundt. Selv om hun mente det var et godt tegn føler jeg meg ikke helt overbevist. Har 4 barn fra før og har aldri opplevd blødning med noen av de. Jeg tok 3 dose koronavaksine noen dager før jeg ble gravid, og har hatt noe blødning etter de to første også, kanskje det er derfor‍♀️
Krysser fingrene for oss begge kjenner jeg er spent på resultatet.

Åh, så kjedelig :( veldig bra at du har fått sjekket opp da. Håper det ikke er noe galt! :Heartpink

Her har blødningen tatt seg opp, og jeg føler meg ganske sikker på at jeg mister. Men skal uansett få målt HCG.

Åh, så kjedelig :( veldig bra at du har fått sjekket opp da. Håper det ikke er noe galt! :Heartpink

Her har blødningen tatt seg opp, og jeg føler meg ganske sikker på at jeg mister. Men skal uansett få målt HCG.
Huff!
Sender deg masse kjærlighet. Jeg mistet også før jul. Så helt grusomt :(

Huff!
Sender deg masse kjærlighet. Jeg mistet også før jul. Så helt grusomt :(

Tusen takk, snille du :Heartblue ja, det er noe dritt... eneste trøsten er at det skjer allerede nå, og ikke senere. Håper det går bedre med deg nå :Heartred

Sniker fra september.
Har selv opplevd i tidligere svangerskap å blø friskt blod. Ganske store mengder også, men var aldri noe galt med baby. Blødde gjennom hele svangerskapet. Helt til fødsel i uke 33.
så det kan fortsatt være håp selv om dere opplever blødninger.
jeg krysser alt for dere begge❤️

Denne gangen gikk det desverre ikke min vei. Er midt i en spontanabort nå. Er helt knust. Men lite man får gjort desverre. ❤️

Sniker fra september.
Har selv opplevd i tidligere svangerskap å blø friskt blod. Ganske store mengder også, men var aldri noe galt med baby. Blødde gjennom hele svangerskapet. Helt til fødsel i uke 33.
så det kan fortsatt være håp selv om dere opplever blødninger.
jeg krysser alt for dere begge❤️

Denne gangen gikk det desverre ikke min vei. Er midt i en spontanabort nå. Er helt knust. Men lite man får gjort desverre. ❤️

Oi, såpass. Jeg våger egentlig ikke å håpe, men det er jo godt å vite at det faktisk kan gå bra likevel :Heartred

Så utrolig kjipt :( hvor langt var du kommet? Sender varme tanker :Heartred

Oi, såpass. Jeg våger egentlig ikke å håpe, men det er jo godt å vite at det faktisk kan gå bra likevel :Heartred

Så utrolig kjipt :( hvor langt var du kommet? Sender varme tanker :Heartred

Tusen takk❤️ Vært noen tøffe dager nå❤️
Tror de fleste blir bekymra om de får blødning i svangerskap. Men det er mer vanlig enn man tror. Samtidig bør man jo sjekke det opp.
Jeg var 8+3 da den første blødningen kom. ❤️

håper så at det går bra for deg❤️❤️

Back
Topp