Liten blødning

Krølline

Flørter med forumet
Er det mulig å ha en fullstendig SA med en liten blødning? Hadde ett fryseforsøk med styrt syklus i april og i uke 7 begynte jeg å spotte/småblø. Det holdt da fint med truseinnlegg. Gikk på crinone så den ble da helt svart. Etter en uke var jeg på TUL og de fant da ikke noe liv. Fant da bare en strek som var restene av fosteret. Jeg mistet symptomene i uke 5/6, så mistenker det stoppet da. Etter TUL fortsatte jeg å småblø/spotte en uke til, og så da litt hinner, men fortsatt veldig lite. De siste 3 dagene har blødningen stoppet helt. Har tatt HCG og den var da på 2. Men nå er jeg jo da redd for at det er masse rester igjen siden jeg har blødd så lite, og så og si ikke smerter. Legekontoret har nærmest avvist meg fordi de ikke har vært involvert i prosessen og legen min er sykmeldt, og Rikshospitalet har ikke ringt meg tilbake på 2 dager. Sikkert pga streiken som har vært. Er dermed litt desperat etter noen fornuftige svar. Kan blødningen være en fullstendig abort, eller blør man alltid mye ved SA?
 
Ved rester vil hcg forbli høy, så når den er på 2 kan det ikke være noe særlig igjen :) skjønner at du er engstelig, men ikke alle blør mye når det skjer så tidlig
 
Back
Topp