Liten blødning

Bkno6542582

Andre møte med forumet
Hei, var på toalettet i kveld og det var friskt blod på papiret. Tørket ca fire ganger, så stoppet blodet. Fikk helt panikk.... ringte en venninne som er jordmor og hun sa at så lenge det stoppet og jeg ikke smerter, så kunne jeg ta det med ro... var mest sannsynlig et blodkar som hadde sprukket el.l Hadde TUL på mandag og da så alt bra ut. Mistet før, så litt skjøre nerver for den slags... Andre som har opplevd små blødninger? Jeg er 12+5 i dag.

Har ikke blødd denne gangen, kanskje litt en gang, men jeg tror egentlig ikke det var blod. Sist blødde jeg av og på hele tiden, men mest i uke 7-20. Det gikk helt fint :) som regel er det ingenting å bekymre seg over. Slimhinnene blør lettere når en er gravid, og ellers kan det være et blodkar, som venninnen din nevnte, eller noe annet helt ufarlig. Hvis det ikke gir seg får du sikkert en ny tul :)

:inpain::)Jeg blør/ har å blødd litt men det har vært med sånn gammelt blod/utflod lignende (beklager detaljene!!) men det har stoppet opp å kommet tilbake flere ganger nå :confused: jordmor å lege sier at det ikke er farlig, har også vært på ekstra ultralyd for å sjekke at alt er greit :happy: dette har på gått i 2 uker snart å begynner å bli tålig lei :shifty: er 14+6 i dag :)

:inpain::)Jeg blør/ har å blødd litt men det har vært med sånn gammelt blod/utflod lignende (beklager detaljene!!) men det har stoppet opp å kommet tilbake flere ganger nå :confused: jordmor å lege sier at det ikke er farlig, har også vært på ekstra ultralyd for å sjekke at alt er greit :happy: dette har på gått i 2 uker snart å begynner å bli tålig lei :shifty: er 14+6 i dag :)

Hadde anbefalt deg å sjekk sånn at du får ro og bekreftes at det er ikke noe farlig.

Back
Topp