Liten blødning...

Vero90

Flørter med forumet
Jeg er nå i 12+1 og hadde en liten blødning da jeg gikk på toalettet i stad. Det var bare på papiret. Det var bare det ene toalettbesøket og deretter var det ikke mer. Det var rosa, men såpass mye at jeg la merke til det på papiret:/ Mannen min og jeg var på ultralyd om fredagen og så et bankede hjerte og jeg ble da mye roligere, siden vi har opplevd SA en gang tidligere. Også skjedde dette.

Har noen opplevd dette og at alt er i orden? Jeg hadde ikke tenkt på det, hvis jeg ikke så på papiret, for har ingen smerter eller noe. Syntes dere jeg bør dra til lege eller vente litt? off føler meg bekymret over dette:/

Hr du løftet tungt? Hatt sex? Trent? Sjekket med fingre oppi der?
Gjort noe annet? Foranliggende morkake?

Litt blod kommer stort sett fra slimhinner som ryker. Du har ganske mye ekstra blod i systemet, og skjørere slimhinner.

Litt rosa på papiret er ikke noe å uroe seg for. Klem til deg.

Hr du løftet tungt? Hatt sex? Trent? Sjekket med fingre oppi der?
Gjort noe annet? Foranliggende morkake?

Litt blod kommer stort sett fra slimhinner som ryker. Du har ganske mye ekstra blod i systemet, og skjørere slimhinner.

Litt rosa på papiret er ikke noe å uroe seg for. Klem til deg.
Har ikke gjort noe som skal gjøre at jeg blør og foranliggende morkake vet jeg ikke noe om.
Jeg får nesten vente å se om det blir noe mer. Takk for svar:)

Har hatt sånn "blødning" selv de siste to ukene og har tenkt at det er harmløst. Når man er gravid får man jo skjøre slimhinner, noe som gjør at man lett kan blø i tannkjøttet, nedentil og nesa :)

Har hatt sånn "blødning" selv de siste to ukene og har tenkt at det er harmløst. Når man er gravid får man jo skjøre slimhinner, noe som gjør at man lett kan blø i tannkjøttet, nedentil og nesa :)
Det er sånn jeg tenker også :) Du har ikke dratt til legen da? og har du hatt flere blødninger eller en lang som har vart i 2 uker? Tenkte jeg skulle prøve å slappe av og se hvordan ting går. Beklager for mange spørsmål altså, men hjelper når andre har opplevd det samme, og det har gått bra:p

Jeg fikk også litt rosa på papiret i uke 11 ca, uten at det var noen logisk grunn til det. Tror det er helt naturlig at en da automatisk tenker det verste. Her kom det ikke noe mer, og uken etter så jeg en sprellende reke på ultralyd hos legen. Så lenge det ikke kommer noe mer går det sikkert helt fint!

Søstra mi hadde småblødninger gjennom begge graviditetene og det gikk bra krysser fingrene for at drt barer var slimhinner eller blodkar

Det er sånn jeg tenker også :) Du har ikke dratt til legen da? og har du hatt flere blødninger eller en lang som har vart i 2 uker? Tenkte jeg skulle prøve å slappe av og se hvordan ting går. Beklager for mange spørsmål altså, men hjelper når andre har opplevd det samme, og det har gått bra:p

Flere små blødninger. Ikke kommet i trusa, men kun på papiret når jeg har tørket meg og hvis jeg har "kjent" der inne. :)

Back
Topp