Liten blødning

Lillefrue

Elsker forumet
Håper den er uskyldig, men jeg fikk litt blod på papiret i stad :( så spotter da litt rosa blod.
Er sånn forrige sa begynte, men har ingen smerter, ikke enda i det minste.
Fikk helt vondt inni meg nå.
Kan det ikke bare endelig gå bra?? Kan det ikke være vår tur??

Jeg har endelig begynt å få håp fordi jeg har nådd 5 uker og nærmer meg 6. Har ikke turt å håpe noe tideligere. Så er det ikke typisk. Da jeg endelig klarer å glede meg litt da skal jeg blø :(

Jeg håper så virkelig at det gir seg. At det ikke kommer noe mer :(

Føles dritt å håpløst :(

kysser fingre for deg

Fremdeles håp enda! Krysser fingrene for deg! Får så vondt av hver melding som kommer inn i gruppa vår om blødning. Det er alltid skummelt og stressnivået fyker til værs! Men husk at det kan være helt ufarlig og det er mange som har blødd i svangerskapet og alt har gått fint. Så vi håper det går fint for deg også <3

Krysser for deg, håper det bare er en uskyldig blødning. <3

Takk dere. Det hjelper med gode ord ❤
Håper så virkelig det er helt uskyldig. Foreløpig blør jeg ikke mer, men er redd og usikker.

Skal prøve å ta det litt mer med ro fremover, stresset en del i det siste :(

Krysser fingrene ❤

Nei, nei, nei, nei!
Denne spiren din skal klamre seg fast, du skal IKKE miste igjen..!

Jeg leste en mastergradsavhandling om blødning i svangerskapet, og der kom hun frem til at nesten 50% av de som opplevde blødning ikke mistet. Enda høyere var prosenten (70-ish) når blødningen bare var helt liten, sånn som din var nå..

Å senke skuldrene og ikke stresse frem til hvordan du ser hvordan dette går tror jeg kan være en lur idé. Du har ikke vært i kontakt med lege/sykehus?

Nei, nei, nei, nei!
Denne spiren din skal klamre seg fast, du skal IKKE miste igjen..!

Jeg leste en mastergradsavhandling om blødning i svangerskapet, og der kom hun frem til at nesten 50% av de som opplevde blødning ikke mistet. Enda høyere var prosenten (70-ish) når blødningen bare var helt liten, sånn som din var nå..

Å senke skuldrene og ikke stresse frem til hvordan du ser hvordan dette går tror jeg kan være en lur idé. Du har ikke vært i kontakt med lege/sykehus?

Jeg håper virkelig ikke det. Har ikke blødd noe mer hvert fall, men også vært sengeliggende pga kvalme og rett og slett uvel. Så kroppen ber meg om å ta det med ro virker det som.

Håper ikke det kommer noe mer. Men klarer ikke senke skuldrene helt likevel.
Har ikke tatt kontakt med noen, ikke noe de får gjort uansett.
Så må egentlig bare vente å se og huske at kroppen trenger mer pause enn før.

Jeg vil så gjerne følge dere alle helt til januar ❤ Håper*

Back
Topp