Liten blødning..

maispire93

Andre møte med forumet
Jeg er livredd, selvom det antakelig ikke er noe grunn til det. Var litt blod på papiret nå. Så lite at det var rosa. Ikke vondt i magen, kun mensmurringer som jeg har hatt i to uker. Trenger jeg å bekymre meg?

Det hadde jeg også. Rosa på papiret i en dag, ga seg dagen etter :)

Last edited:
Håper det har gått bra med dere. Fikk rosa blod i trusa i går kveld, og på papiret når jeg tørker meg i dag... Skal på UL nå 0815, som heldigvis var planlagt. Men er bekymret nå :-(

regner med det er helt ufalig for min del. Men skall på ul om 3 uker. Så får se da :)

Last edited:
Jeg blødde sånn i to dager, rosa på papiret, sist jeg var gravid. Så bankende hjerte på UL 6+1. Spotta også med nr 3 til uke 24 eller deromkring. Veldig mange opplever en eller flere små ufarlige blødninger i første trimester.

Jeg har hatt to blødninger. For 2 og 7 dager siden. I dag så jeg et bankende hjerte på ultralyd

Heldigvis har det gått bra så langt. UL i dag viste en liiiiiten reke og et bankende hjerte. Fikk høre lyden også :) Det var en lettelse. Men likvel liker jeg så dårlig at det har kommet blod. Men men, får trøste meg med at mange opplever dette.

Ble satt tilbake noen dager da. Spiren ble målt til 6 uker og 5 dager.

Back
Topp