Liten blødning...

Kremfløte

Blir kjent med forumet
Uff... har hatt ei fryktelig natt. Da jeg skulle legge meg i går kveld var det litt blod på dopapiret... Ikkydmyke, men mer enn nok til at jeg la merke til det. Sånn at det ble oransje... Det var ikke ferskt blod. fikk ikke sove og gikk opp for å sjekke igjen, da var det ikke noe blod...
Så klokka to i natt måtte jeg tisse, da var det litt blod igjen... ikke ferskt, bare litt oransje... Nå er det ingenting igjen. Jeg har hatt voksesmerter i det jeg tror er livmoren de siste dagene...

er det grunn til bekymring? Jeg blir så redd, så må bare spørre...

D er jo helt normalt med litt blødninger. Men er du bekymret ville j ha kontakta legevakta :) ell fastlegen i morgen :)

Skjønner at du blir bekymret, men som sagt er det ganske normalt. Så lenge det ikke er en skikkelig blødning og smerter, er det helt sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men ikke noen god følelse uansett :)

Jeg følte meg ikke så gravid sist jeg var hos legen, brystene føles vanlige og legen fant ut at jeg ikke var kommet så langt som jeg hadde håpet, skulle ta en kontrolltest da jeg var der, men det eneste jeg klarte å klemme ut var koagulert blod. Jeg turte ikke å si noe til noen, men fikk lov å komme oppom litt senere når jeg til slutt klarte å tisse. Så hjertet banket høylydt da testen fortsatt var positiv og jeg etterhvert kjente igjen den fæle men dog svært så savnede ømheten i brystene igjen:gen053
Så jeg var nok litt for fokusert på det negative en stund tror jeg. Håper det går seg til, Kremfløte :thumright

Skjønner deg veldig godt!! Jeg har selv hatt blødninger uke 5 (trodde det var mensen som kom), uke 7 og i uke 9. I følge gynekologen min så var det helt vanlig, så lenge man ikke blødde så mye som ved f.eks en mensblødning. Anbefaler å gå til privat UL, da kommer du antageligvis inn på dagen. Selv ringte jeg til legevakten, men de kunne ikke gjøre noe så tidlig i svangerskapet. Ringte til fastlegen etter helga og fikk time på dagen, men UL måtte bestilles og tok to uker(!!). Det hadde ikke jeg tålmodighet til - så jeg bestilte privat og fikk se et bankende hjerte (6+4). Tok selvsagt den ULen som jeg fikk av det offentlige også - da var jeg 8+2 og fikk 98 prosent sjanse for at alt går den rette veien :)

Takk for gode svar!
Blødde litt til i går, så ringte fastlegen i dag og fikk time med en gang. Han ringte til sykehuset og jeg fikk ul i morgen tidlig :) mest sannsynlig var alt greit, men legen mente det var greit å sjekke litt ekstra pga medisiner jeg går på og fordi jeg fjernet blindtarmen i uke 6...

Back
Topp