Liten blødning.

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei jenter. Jeg går rundt og er litt bekymret. Jeg hadde små blødninger i begynnelsen av svangerskapet i uke 6 og 7. Fikk utredning med gu undersøkelser og ultralyd. De fant vanlige celleforandringer i forbindelse med svangerskap. Etter dette har jeg ikke hatt noen blødninger før nå ( uke 25 ). I går kveld var det blo på papiret igjen. Er ikke mye men jeg blir litt stressa likevell. Er det noen som har erfaringer med dette eller har noen meninger ?

Kommer jo litt an på om det var friskt eller gammelt blod (lyst eller mørkt) og hvor mye det var. Ville uansett ringt føden, bare for å høre. Kjenner du godt med liv, da?

Det er friskt blod men veldig lite bare på papiret og kommer å går litt. Kjenner godt med liv og har ingen smerter derfor jeg ikke har ringt enda.

Kommer jo og ann på hva du gåhar gjort tidligere,vet mangen får sporblødninger av sex...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Dette var ikke etter sex. Var ute og lekte med hunden i snøen det var det eneste fysisk aktivitet jeg hadde gjort.

Jeg har hatt litt rødt på papiret nå og da gjennom hele svangerskapet. Hadde litt senest på lørdag men hadde også symptomer på uvi så tror det var pga det da. Skal ringe fastlegen i dag og spørre on jeg skal komme innom med en urinprøve, og nevne blod på papiret i samme slengen.

Back
Topp