Liten blødning

lilje78

Betatt av forumet
Er litt engstelig, har hatt to små blødninger denne uka.. Er bare litt blod på papiret når eg tørker meg. Men har bare skjedd to ganger. Første gangen var på tirsdag og andre gangen i dag. Er friskt blod med litt slim (beklager ekle detaljer)  Har ein litt "rar" følelse i magen, veit ikkje heilt hvordan eg skal forklare det. Ikkje smerter men noe som eg ikkje heilt kan sette fingeren på. Er usikker på om eg skal ringe legekontoret eller om eg skal se det an til mandag. Håper alt står bra til med den lille spira mi...

Hadde jeg vert deg hadde jeg ringt:) Så slipper du å gå rundt og være bekymra. 

Skal gjøre det, håper eg kommer inn i dag. Vist ikkje får eg ta kontakt med legevakta. :)

Jeg hadde også ringt om jeg var deg..Lykke til,håper alt er bra med spira di!!

Har snakka med legekontoret, men fikk beskjed om og ta kontakt med legevakta vist det blei verre. Dei hadde ikkje kapasitet til og ta meg inn i dag :( Skal ringe inn igjen på mandag og få henvisning til innvendig ul, håper eg slipper og vente lenge på den..

Tenk positivt. De sier jo det er vanlig å blø litt i svangerskapet.
Men skjønner at du er urolig, for jeg må vente 1 uke enda på ul for å se om cysten er forsvunnet og om lille lever enda..

Skjønner godt at du blir urolig, det er aldri gøy å se blod i svangerskapet :-/
Men jeg kan berolige deg med å si at jeg hadde masse blødninger i mitt forrige svangerskap, og fikk nesten alltid komme ned på sykehuset til sjekk. Og alt var i sin skjønneste orden :)
De fant aldri grunnen til blødningene, men mente jeg bare hadde en lettblødelig livmortapp..

Håper alt er bra med lille spiren din :)

Takk for svar, trur nok alt er i orden. Men blir bare så bekymra når eg blør, sjølv om det er veldig lite :/ Blødde ikkje noe med vesle jenta mi sist, hadde eit fantastisk svangerskap da. Så var veldig heldig den gangen :0)
Skal gå bra for alle for alle her inne no!

Kjære deg:) Jeg har blødd med alle mine. Venter nr 5 og det var kun en gang det var noe galt. Med 4 mann blødde jeg fra uke 5 til uke 11, men lille er nå 7 mnd og har det veldig fint:)

Så prøv og ikke bekymre deg, selv om det ikke er lett. Masse lykke til på invendig ul (min erfaring er at du pleier å få time raskt når du blir henvist:)

Back
Topp