Liten blødning....

Tassen

Andre møte med forumet
Hei dere!
Jeg oppdaget nettopp blødning etter ett samleie. Har noen av dere opplevd det? Er det farlig?
Det var ikke sånn kjempe mye, men jeg ble litt skremt for det har aldri skjedd før. [:)]

Hei du.
Så vidt jeg har lest og hørt kan dette forekomme. Fant dette her inne. Håper at det hjelper deg litt.

Er det skadelig med samleie og orgasme i svangerskapet?

Ny forskning viser at samleie og orgasme i et normalt svangerskap verken skader barnet eller påvirker kvinnens kropp negativt. Det har versert teorier om at samleie kunne gi økt risiko for infeksjon, blødning eller for tidlig fødsel, men dette stemmer heldigvis ikke. Av og til vil det kunne skje at det kommer litt spor av blod etter samleie. Dette er sjelden noe å bekymre seg over. Livmoren er svært blodrik nå, og de små karene som finnes i livmorhalsen, kan lett briste. Det kan likevel være greit å nevne det neste gang du er på kontroll. Gjør det deg usikker, tar du selvfølgelig kontakt.

Klemmer fra meg.

Har også opplevd dette, men det va veldig lite da, og det ble borte etter litt stelling... så æ ble ikke så bekymret, hadde lest det som ho Linka har skrevet der...

Back
Topp