Liten blødning - sjanse for SA?

Toppen

Flørter med forumet
Junibollene 2023
I går oppdaga jeg en veldig liten flekk blodslim (kanskje 1mm stort) i trusa, men var ikke noe blod på papir. Har ikke blødd eller sett spor av mer blod siden det. Har skjønt at mange blør litt og at det kan gå bra, men synes det var så rart at det bare var en bitteliten flekk med blod/slim. Ville dere vært bekymra? Er i uke 4+6 i dag. I morgen skal jeg til lege for å teste for zika siden vi var i Asia i jula, så håper han tar å sjekker hCG i samme slengen og noen dager senere. Jeg føler meg mindre gravid i dag også :(

Jeg hadde festeblødning sist, og en liten blødning i uke 6 og 8. Fikk tul for å se om hjertet slo, så det i både uke 6 og 8. Men jeg blødde mye i svangerskap nr 2 også. Fra uke 18 til 30. Myyyye, de fant aldri ut hvorfor. Det var værre enn mens og så å si hver eneste dag. Men det gikk bra å han er 10 år nå :)

Jeg hadde festeblødning sist, og en liten blødning i uke 6 og 8. Fikk tul for å se om hjertet slo, så det i både uke 6 og 8. Men jeg blødde mye i svangerskap nr 2 også. Fra uke 18 til 30. Myyyye, de fant aldri ut hvorfor. Det var værre enn mens og så å si hver eneste dag. Men det gikk bra å han er 10 år nå :)

Takk, ble litt roligere nå :)

Jeg ville nok ikke blitt bekymra for det nei. Men jeg ville Evt spurt legen når du kommer dit. Om de kan sjekke HCG samtidig :)

Jeg blødde masse i starten av dette svangerskapet, er fortsatt gravid :-)
Ville ikke tatt sorgene på forskudd med så lite blod som det du beskriver, høres helt ufarlig ut :-)
Men vet at blod er skummelt! Jeg har aldri hatt blod i noen av mine tidligere svangerskap, så jeg var helt sikker på at det var over når jeg blødde, men det var det ikke :smug:

Takk for beroligende ord dere :) Den fæle metallsmaken er tilbake for fullt, og har ikke merket til noe mer blod så er optimistisk.

Back
Topp