Liten blødning og vondt

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Hei.

Har gått med litt vondt på høyre side ved lysken i dag, men det virker som det har blitt litt bedre av å få ut litt luft. Er ikke kramper eller noe, bare stikker/ føler meg støl lissom. Så var jeg på do i stad, og merk bittelitt rosa på papiret. Dette er nå over en time siden, og det har ikke kommet noe mer rosa eller noe. Utfloden er tilbake til gul/hvit. Så føler jeg at puppene er mindre ømme enn de har vært, men testen jeg tok i morges var mer positiv enn igår! ☺️ Noen ideer på hva som skjer? Kan ikke huske slike plager fra tidligere graviditet!
 
Hei.

Har gått med litt vondt på høyre side ved lysken i dag, men det virker som det har blitt litt bedre av å få ut litt luft. Er ikke kramper eller noe, bare stikker/ føler meg støl lissom. Så var jeg på do i stad, og merk bittelitt rosa på papiret. Dette er nå over en time siden, og det har ikke kommet noe mer rosa eller noe. Utfloden er tilbake til gul/hvit. Så føler jeg at puppene er mindre ømme enn de har vært, men testen jeg tok i morges var mer positiv enn igår! [emoji5]️ Noen ideer på hva som skjer? Kan ikke huske slike plager fra tidligere graviditet!
Blødningen kan være helt uskyldig [emoji4] disse slimhinnene er jo litt skjøre nå.
 
Blødninger kan være uskyldige, håper dette gjelder for deg! Du får bare følge med noen dager og ta det med ro[emoji4] men, kan jo være en begynnende sa. Om du er urolig ville jeg ha ringt legen. Lykke til!
 
Blødninger kan være uskyldige, håper dette gjelder for deg! Du får bare følge med noen dager og ta det med ro[emoji4] men, kan jo være en begynnende sa. Om du er urolig ville jeg ha ringt legen. Lykke til!
Takk, men jeg er ikke så redd for sa, men jeg er redd det kan ha festet seg i egglederen, siden det gjør vondt på en side. Har heldigvis ikke blødd noe mer da..
 
Hei.

Har gått med litt vondt på høyre side ved lysken i dag, men det virker som det har blitt litt bedre av å få ut litt luft. Er ikke kramper eller noe, bare stikker/ føler meg støl lissom. Så var jeg på do i stad, og merk bittelitt rosa på papiret. Dette er nå over en time siden, og det har ikke kommet noe mer rosa eller noe. Utfloden er tilbake til gul/hvit. Så føler jeg at puppene er mindre ømme enn de har vært, men testen jeg tok i morges var mer positiv enn igår! [emoji5] Noen ideer på hva som skjer? Kan ikke huske slike plager fra tidligere graviditet!

Stikking er helt normalt, livmor som utvider seg og kroppen som jobber! :) tror du kan roe deg helt ned [emoji173]️
 
Stikninger, selv kun på 1 side, er helt normalt ved normal graviditet :) Skal ikke garantere for deg at alt er bra, for det kan jeg ikke, men høres veldig normalt ut. Eneste du kan gjøre nå er å eventuelt måle hCG over nyttår.
 
Stikninger, selv kun på 1 side, er helt normalt ved normal graviditet :) Skal ikke garantere for deg at alt er bra, for det kan jeg ikke, men høres veldig normalt ut. Eneste du kan gjøre nå er å eventuelt måle hCG over nyttår.
Den går i allefall oppover, så jeg satser på at det er i orden. Jeg snakka med legen i går, og hun sa at det er helt normalt, men at jeg kunne prøve å ta en Paracet, for å slippe å tenke på det hele tiden!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    992,5 KB · Visninger: 61
Håper det kommer seg! Det et helt normalt, jeg hadde også det i forrige svangerskap. Og har ei frisk nydelig jente nå[emoji4]Litt nå også, men ikke fullt så mye. Gøy å se at HCG stiger, det er jo lovende!
 
Oppdaget også blod i går... Er veldig tidlig, med foreløpig termin 14/09, første positive test fikk jeg 28/12. Ukeindikatoren viste da 1-2 uker på vei. Hadde litt brun utflod i går kveld, normalt pleier mensen å begynne med brun utflod. Har derimot ikke hatt noe i dag, og test fortsatt positiv og viser fortsatt 1-2 uker på vei, men ble jo litt redd mtp blod i går... Noen som har erfaring med om man kan få festeblødninger etter positiv test? Eller hva dette kan være? :anyone
 
Man kan få en blødning etterpå pga slimhinnene er skjøre.. kommer det samme mengder som ved en menstruasjon så er det mer tegn på at det har gått feil vei. Så litt rosa eller brun utflod går i de fleste tilfeller bra :) Jeg er i samme situasjonen selv nå, men for min del så viser uke indikatoren forstatt 1-2 uker en uke etter jeg tok den først testen, Så den tviler jeg mer på. Uansett lykke til
 
Man kan få en blødning etterpå pga slimhinnene er skjøre.. kommer det samme mengder som ved en menstruasjon så er det mer tegn på at det har gått feil vei. Så litt rosa eller brun utflod går i de fleste tilfeller bra :) Jeg er i samme situasjonen selv nå, men for min del så viser uke indikatoren forstatt 1-2 uker en uke etter jeg tok den først testen, Så den tviler jeg mer på. Uansett lykke til
Hvor langt er du på vei i følge dine beregninger da? Kan hende at du bare testa tidlig med den første ukesindikatoren!
 
Oppdaget også blod i går... Er veldig tidlig, med foreløpig termin 14/09, første positive test fikk jeg 28/12. Ukeindikatoren viste da 1-2 uker på vei. Hadde litt brun utflod i går kveld, normalt pleier mensen å begynne med brun utflod. Har derimot ikke hatt noe i dag, og test fortsatt positiv og viser fortsatt 1-2 uker på vei, men ble jo litt redd mtp blod i går... Noen som har erfaring med om man kan få festeblødninger etter positiv test? Eller hva dette kan være? :anyone
Jeg dro på legevakten, siden jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon. Legen der sa at det jeg mest sannsnybelig har hatt var en implantasjonsblødning.
 
Hvor langt er du på vei i følge dine beregninger da? Kan hende at du bare testa tidlig med den første ukesindikatoren!
Skal vel være 5 + 2 mener jeg. Jeg tok eggløsning test 9 des, men den var negativ. Men jeg fikk positiv graviditet 23 des. Da også 1-2 ukeidikatoren.
 
Skal vel være 5 + 2 mener jeg. Jeg tok eggløsning test 9 des, men den var negativ. Men jeg fikk positiv graviditet 23 des. Da også 1-2 ukeidikatoren.
Jeg hadde positiv el test 14, med el 15.Des, testa positivt 23, med ukes indikator på julaften! Så det kan hende du hadde el senere enn du trodde eller så er det jeg som produserer mer HCG!
 
Back
Topp