Liten blødning???? :O

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg er 6+0 i dag.
Men i går kveld oppdaget jeg en bitteliten blødning av kollagert blod, men ikkeno mer, ikke spor av noe rosa eller rødt i dag HELDIGVIS! Er livredd for å miste. Har murringer men ikke noe vondt.

Noen som har opplevd det samme?

Man googler jo rundt men finner ikke så mye håndfast da det virker som så mye er vanlig... krysser fingrene! Huff! Hva man skal få av bekymringer!

Har ikke opplevd det samme, men krysser fingrene for at det er helt ufarlig :-) :-)

Har opplevd småblødninger som det og at det har gått helt fint. Så det trenger ikke å bety at noe er galt!:) ikke gøy med blødninger uansett!

Jeg driver å spotter rosa og og brunt av og til, har gjort det i noen uker nå. Alt er bra med knøttet :)
Jeg har ikke hatt noe murringer eller vondt da :)

Åh takk for svar. Vurderte å ringe for å få tul tidligere, men alt kjennes normalt ut, så tror jeg sjanser på at alt er slik det skal være. Det virker som de som mister ikke er i tvil :/

Har også hatt en liten blødning i natt, litt brun utflod på papiret nå, men ikke i bind. Følte jeg hadde mer murringer i sidene i natt, men kjenner det ikke nå. Skal til legen utpå dagen, er så nervøs!!! Har liksom hele tiden følt at dette er for godt til å være sant...

Jeg har gått med blødning/spotting på papiret i over en uke nå. Har fått time til TUL imorgen. Krysser fingrer for at alt er i orden :)

Har også hatt en liten blødning i natt, litt brun utflod på papiret nå, men ikke i bind. Følte jeg hadde mer murringer i sidene i natt, men kjenner det ikke nå. Skal til legen utpå dagen, er så nervøs!!! Har liksom hele tiden følt at dette er for godt til å være sant...
Jeg har gått med blødning/spotting på papiret i over en uke nå. Har fått time til TUL imorgen. Krysser fingrer for at alt er i orden :)

Lykke til begge to. Får håpe alle 3 opplever uskyldige blødninger. Leste at mange opplever det, men man blir jo veldig bekymra uansett.

Spottet+ i hele uke 6 med førstemann. Det er veldig vanlig. Med mindre det kommer klumper/du får kramper, hadde jeg ikke stressa med det. Slimhinnene blør veldig lett som gravid. Feks etter sex, neseblod, bruk av tanntråd og ellers ofte uten grunn og :-)

Blødde en del med minstemann, som vanlig mensen rundt de tidene jeg skulle hatt mensen, de fire første mnd. Men han er nå er finfin fireåring, så det trenger ikke bety noenting.

De gangene jeg har mistet, har jeg aldri vært i tvil. Smerter, klumper og mye blod.

Vært hos legen nå. Gyn tar ikke u.l før uke 8-9. Bestilt privat, og skal inn i morgen. Tatt hcg for å se om den stiger, men det vet jeg jo ikke noe mer om før på tirsdag neste uke.. Krysser fingrene for at dette stopper..

Åh så godt å lese svarene deres damer! Jeg har egentlig lagt det litt bak meg nå, bestemt at det var ikkeno farlig. Men hååper det ikke kommer flere skremmende opplevelser fremover! Nå har vi jo jobba i noen år for denne spira!

Vært hos legen nå. Gyn tar ikke u.l før uke 8-9. Bestilt privat, og skal inn i morgen. Tatt hcg for å se om den stiger, men det vet jeg jo ikke noe mer om før på tirsdag neste uke.. Krysser fingrene for at dette stopper..
Håper alt er finfint. Så merkelig av gyn å si det, jeg var hos gyn på sykehuset sist i uke 6+ et eller anna sist. Forskjellig praksis! Men godt å få tatt en sjekk såpass fort da :-)

Håper alt er finfint. Så merkelig av gyn å si det, jeg var hos gyn på sykehuset sist i uke 6+ et eller anna sist. Forskjellig praksis! Men godt å få tatt en sjekk såpass fort da :)
Ja, jeg er glad for det. Ja, gyn her mente at man kun kom inn ved vedvarende store blødninger om man var før uke 8-9..jaja betaler gjerne litt bare for å vite. Så får jeg bare ta det derfra! Har du hatt mensmurringer i forbindelse med dette? Føler kanskje at jeg har litt mer nå enn tidligere, men så er jeg jo også litt på tuppa. Håper virkelig spira blir sittende hos oss alle:Heartred

Ja, jeg er glad for det. Ja, gyn her mente at man kun kom inn ved vedvarende store blødninger om man var før uke 8-9..jaja betaler gjerne litt bare for å vite. Så får jeg bare ta det derfra! Har du hatt mensmurringer i forbindelse med dette? Føler kanskje at jeg har litt mer nå enn tidligere, men så er jeg jo også litt på tuppa. Håper virkelig spira blir sittende hos oss alle:Heartred
Jeg har hatt god oppfølging fra gyn pga endo, så kan være derfor jeg fikk komme inn så tidlig?!
Murringer kommer og går, jeg følte at det var mer i går kveld men kan også være fordi jeg ble så redd. Alt er tilbake til det gamle, kanskje hakket mer uggen, men det er bare velkomment! ;)

Duå poste når du vet noe mer!

Jeg har hatt god oppfølging fra gyn pga endo, så kan være derfor jeg fikk komme inn så tidlig?!
Murringer kommer og går, jeg følte at det var mer i går kveld men kan også være fordi jeg ble så redd. Alt er tilbake til det gamle, kanskje hakket mer uggen, men det er bare velkomment! ;)

Duå poste når du vet noe mer!
Blødningen/e har tydeligvis vært uskyldige. For jeg fikk se et lite bankende hjerte på ul i dag, og alt så fint ut ;) tror det først er nå det har gått opp for meg at jeg faktisk er gravid:happy: Håper alt er vel med deg, og at det ikke er kommet mer blødning :Heartred

Åh så bra å høre! :D

Her har alt vært fint så håper det var like uskyldig for meg. Går ikke å er så redd heldigvis ;)

Back
Topp