Ønskebarn4
Første møte med forumet
Hei! Skal prøve å forklare litt kort!
Jeg hadde eggløsning ca 4.august, så fikk jeg en blødning som jeg trodde var mensen 3 dager før ikm. Jeg pleier å blø forholdsvis mye og ha en del smerter de første dagene. Denne gangen har jeg blødd veldig lite og det har vekslet mellom lys rød og brunt, hadde heller ikke store smerter bare litt murringer over flere dager. Blødningene varte i 4 dager. Jeg tok en test på det som skulle vært ikm som var negativ og slo meg til ro med det.
I går og i dag har jeg blitt kvalm hver gang jeg har kjørt bil og har i tillegg fått kviser, dette skjer aldri annet enn når jeg har vært gravid. Har ikke tatt noen ny test for jeg syns jo egentlig det her blir litt for dumt
har hatt blødninger og negativ test, så det burde jo bety at jeg ikke er gravid.
Men er det noen her som har opplevd dette og har vært gravid?? Hvor sent fikk du positiv test da? Planen er å kjøpe en test i dag, men jeg føler meg så rar i kroppen så jeg vet ikke om jeg stoler på en negativ test engang

Jeg hadde eggløsning ca 4.august, så fikk jeg en blødning som jeg trodde var mensen 3 dager før ikm. Jeg pleier å blø forholdsvis mye og ha en del smerter de første dagene. Denne gangen har jeg blødd veldig lite og det har vekslet mellom lys rød og brunt, hadde heller ikke store smerter bare litt murringer over flere dager. Blødningene varte i 4 dager. Jeg tok en test på det som skulle vært ikm som var negativ og slo meg til ro med det.
I går og i dag har jeg blitt kvalm hver gang jeg har kjørt bil og har i tillegg fått kviser, dette skjer aldri annet enn når jeg har vært gravid. Har ikke tatt noen ny test for jeg syns jo egentlig det her blir litt for dumt
har hatt blødninger og negativ test, så det burde jo bety at jeg ikke er gravid.Men er det noen her som har opplevd dette og har vært gravid?? Hvor sent fikk du positiv test da? Planen er å kjøpe en test i dag, men jeg føler meg så rar i kroppen så jeg vet ikke om jeg stoler på en negativ test engang