Liten blødning etter TUL

Linkar

Flørter med forumet
Marsboere 2020
Var på TUL i dag hvor alt sto bra til, (9+3) og har nå hatt litt friskt blod på papiret.

Regner jo med at det bare er pga ultralyden, men hadde vært fint om andre har lignende erfaring å dele? :)

Var det innvendig ultralyd?
Har isåfall hørt flere ganger fra andre at de har opplevd litt spotting/liten blødning etterpå.

Jeg har aldri hatt innvendig ultralyd selv men sier bare hva andre har sagt .
Det er visst mer skjøre slimhinner og diverse når man er gravid, så man kan til og med få en liten blødning etter sex noen ganger.

Var det innvendig ultralyd?
Har isåfall hørt flere ganger fra andre at de har opplevd litt spotting/liten blødning etterpå.

Jeg har aldri hatt innvendig ultralyd selv men sier bare hva andre har sagt .
Det er visst mer skjøre slimhinner og diverse når man er gravid, så man kan til og med få en liten blødning etter sex noen ganger.

Åå, det var godt å høre! var innvendig UL ja, så vet jo at det kan skje - men aldri opplevd det tidligere selv, så trengte bare å høre fra andre at det er normalt :oops: ikke blødd noe mer heller, så krysser fingrene for at det går bra :)

Åå, det var godt å høre! var innvendig UL ja, så vet jo at det kan skje - men aldri opplevd det tidligere selv, så trengte bare å høre fra andre at det er normalt :oops: ikke blødd noe mer heller, så krysser fingrene for at det går bra :)
Sier som mange andre her inne sier når noen nevner små blødninger, at om det blir større blødninger eller du har smerter, så så klart kontakt legen. Greit å holde et øye med sikkert. :)

Var på TUL i dag hvor alt sto bra til, (9+3) og har nå hatt litt friskt blod på papiret.

Regner jo med at det bare er pga ultralyden, men hadde vært fint om andre har lignende erfaring å dele? :)

Det er helt normalt å kunne få en liten blødning etter innvendig ultralyd, jeg har også opplevd det. Slimhinnene er skjørere når man er gravid, så man blør lettere. Dessverre får man sjelden informasjon om at man kan oppleve en slik blødning, men jeg spurte gynekologen og hun sa det var vanlig. Så lenge det er en mindre blødning som gir seg, ikke varer over tid og ikke øker i mendge, er det ikke noe jeg ville bekymret meg for :-)

Jeg var på innvending UL uke 6-7 og gyn var da veldig tydelig på at jeg ikke måtte få panikk ved eventuelle småblødninger i etterkant som ville komme av skjøre slimhinner :)

Back
Topp