Liten blødning etter sex

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Er det flere enn jeg som har små blødninger etter sex?
Dagen etter sex så får jeg bittelitt lysebrun utflod i trusa, om jeg tørker med "inni" så er det litt bold der.

Flere som opplever dette? Skummelt som fy

Det er veldig vanlig! :) nå er slimhinnene mye mer skjøre, og med mer blod i. Tåler mye mindre! I de fleste bøker og sider om graviditet står dette forklart. :) småblødninger er ikke farlig, tar det seg derimot opp og blir vondt, bør man kontakte lege. Men sex i svangerskapet er ikke farlig, så lenge du har et normalt svangerskap! Men ja, jeg skjønner det er ekkelt! Jeg har hatt mye blødninger både dette og forrige svangerskap, like uhyggelig hver gang!

Så fint svar. Tusen hjertelig takk. Nå ble jeg veldig mye mere rolig:)
Dette er bare kjempe små blødninger, nesten ingen ting. Så om jeg prøver å tenke rasjonellt, så vet jeg at det er ufarlig. Men så kommer hormon tankene, Tenk hvis ! Det blir lenge før Mannen får ta på meg igjen :P

Akkurat sånn du beskriver det hadde jeg det sist jeg var gravid etter sex ;) Gikk helt fint!

Jeg har/hadde det også slik.
Blødde hver gang vi koste oss, så jeg ble veldig skeptisk til å ha sex med gubben.
Men de to siste gangene inkl nå nettopp, så blødde jeg ikke :)
Lykke :D
Selv om det er helt normalt, så vet jeg det ikke er lett å ikke tenke hva om....
Det går så bra så, og sex er fremdeles viktig for å holde på gnisten i forholdet ;)

Det er helt normalt! Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg pleier å blø i nesen når jeg er gravid. Samme greia der også, skjøre slimhinner.

Back
Topp