Liten blødning etter samleie

Cld97

Flørter med forumet
Hei alle sammen :happy: Jeg er 10+5 idag. Etter samleie fikk jeg en bitteliten stripe med blod på papiret. Det var bare på første «tørk» og har ikke vært noe mer i ettertid. Flere som har hatt en liten blødning etter samleie? Og er det ufarlig? :dontknow

Det er helt vanlig å få litt blod på papiret etter sex i svangerskapet. Jeg har opplevd det selv flere ganger i flere graviditeter. Så lenge det bare er litt, og ikke sammen med å ha vondt så er det som regel kun pga skjøre slimhinner. :happy:

Det er helt vanlig å få litt blod på papiret etter sex i svangerskapet. Jeg har opplevd det selv flere ganger i flere graviditeter. Så lenge det bare er litt, og ikke sammen med å ha vondt så er det som regel kun pga skjøre slimhinner. :happy:

Så bra!! Tusen takk for svar. Det var heldigvis bare bittelitt på et tørk :Heartred

Hei alle sammen :happy: Jeg er 10+5 idag. Etter samleie fikk jeg en bitteliten stripe med blod på papiret. Det var bare på første «tørk» og har ikke vært noe mer i ettertid. Flere som har hatt en liten blødning etter samleie? Og er det ufarlig? :dontknow
Fikk akkurat det samme i uke 8 eller 9. Er i uke 13 nå, og ikke opplevd det flere ganger. Og alt var fint på ultralyd i uke 12 også, så gjorde ingen skade :)

Jeg opplevde det forrige uke (er 11+5 nå), bare en dråpe eller to på papiret på første tørk, knneno vondt eller mer.. Så tenker at det er helt vanlig :happy:

Vi har enda ikke hatt sex sålangt i svangerskapet da vi er redd for blødninger.

Men tror vi bare må hive oss i det.

Men hittil har det ikke vært blødninger, og tror vi bare må forberede oss på at det kan bli litt når vi først skal ha sex igjen. Jeg merker selv at underlivet er mer blodfyllt nå som gravid.

Dro på ultralyd idag, og der var det en sprellende og aktiv baby på nesten 12 uker :love7 Hun trodde til og med at det var jente :happy:

Back
Topp