Liten bilstol

Honningblomsten

Forumet er livet
Noen som vet om en bilstol som ikke tar så mye plass? Vet at BeSafe som jeg hadde tenkt meg, tar en del plass! Men er Maxicosi mindre? Vet at det er lettere hvertfall..

Grunnen til at jeg helst vil ha et lite sete er fordi hvis ikke så må vi snu storebror forovervendt, og det vil jeg ikke enda..

finner ikke noen mål på noen.. kun vekt :(

Vi fikk i hvert fall plass til maxicosi cabriofix i vår skoda fabia stasjonsvogn, den er ikke så stor. Hakket mindre enn golf stasjonsvogn. Besafe izi hadde vi ikke sjans til å få inn i vår bil!

alle er mindre enn besafe sitt.... ta en tur på barnas hus og få prøvd setene i bilen deres, maxicosi tar f.eks liten plass

dra i butikken og titt og les på nettet om hvordan setene har gjort det i tester, samt prøv hvordan de ulike setene passer i deres bil 

Hmmmmm skrev:
et alternativ er jo å ha et av barna fremme... :)

vi må sjekke samme selv.. har besafe etter storebror som vi håper passer..

Fremme? Hvordan da? I fremsetet?
Det går ikke, for der sitter jeg :P hehe.. Dessuten har vi airbag

Hmmmmm skrev:
på vår bil er det veldig lett å skru av og på airbagen fremme på passasjersetet...

hvis alternativet er å snu storebror når han er 3.... sitter jeg heller bak...og har babyen fremme....

Neitakk, da finner jeg heller et mindre sete :) Sitter helst ikke bak, for jeg blir så utrolig bilsyk..
Er heller ikke sikker på hvordan det er med airbagen i vår bil..

Unnimamma91 skrev:

Hmmmmm skrev:
på vår bil er det veldig lett å skru av og på airbagen fremme på passasjersetet...

hvis alternativet er å snu storebror når han er 3.... sitter jeg heller bak...og har babyen fremme....

Neitakk, da finner jeg heller et mindre sete :) Sitter helst ikke bak, for jeg blir så utrolig bilsyk..
Er heller ikke sikker på hvordan det er med airbagen i vår bil..

DEt vil ikke bli noe problem å finne ett mindre babysete enn basafe iallefall :)

Back
Topp