Liten baby

Ønsker oss en til

Mamma til en, en til på vei
jeg har visst liten baby - igjen
Var på ul i dag for å sjekke hjertet ( pga av førstemann hadde en hjertefeil) hjertet så fint ut, men babyen er litt liten ( på 20% persentilen på vekt) sjekket blodtilførsel til livmor og jeg har visst noen trange årer på den ene siden, hvilket fører til mindre blodgjennomstrømming og muligens hemmer veksten noe......
Kjedelig. Skal på ny ultralyd om tre uker, ting og tang blir iallfall fulgt opp.....

Veldig bra du får tett oppfølging...! Jeg er satt på blodfortynnende for å sikre at blodgjennomstrømmingen i navlestrengen skal være god nok. Hadde svangerskapsforgiftning og litt dårlig blodtilførsel med de to andre barna mine.

Veldig bra du får tett oppfølging...! Jeg er satt på blodfortynnende for å sikre at blodgjennomstrømmingen i navlestrengen skal være god nok. Hadde svangerskapsforgiftning og litt dårlig blodtilførsel med de to andre barna mine.
Godt å vite at noe kan gjøres, jeg lurte litt på det..... Vi får se ved neste kontroll

Du sier liten baby igjen. Hvor liten var førstemann ved fødsel? Kjenner du spark og hvordan føler du deg ellers?

Du sier liten baby igjen. Hvor liten var førstemann ved fødsel? Kjenner du spark og hvordan føler du deg ellers?
Forrige gikk jeg ti dager over termin med og da var han 2926 g ved fødsel. Er ikke kriselite, men liten .
Jeg kjenner spark hver dag, men syns de er litt svakere enn i forrige svangerskap ( men mulig jeg husker feil,...)

Back
Topp