Liten advarsel til dere med jenter.

Helene...

Forumet er livet
Dere er vel sikkert ikke like dumme som meg men, tenkte jeg kunne slenge inn en advarsel. Hadde kjøpt et sånt hårbånd som består av to store strikker med en liten sløyfe på (på Cubus) til snuppa i julekalenderen. Skulle bare prøve det på henne, men glemte helt og ta det av da jeg gikk og la henne. Etter en halvtime våkna ho igjen. Ikke rart - hele hårbåndet hadde jo "forsvinni inn" i hodet hennes. To illrøde, dype streker, hodet så helt missforma ut. [:(] Aldri mer den typen hårbånd nei! Tenkte ikke over det jeg, sto fra 1-3 år på det, hvordan kan det greiene der passe en 3-åring? [&:] Ikke kjentes det veldig stramt ut da jeg tok det på heller, så vær obs dere!

Nå fikk jeg dårlig samvittighet ja
Hadde hårband på Marie i dåpen og det laget merke på henne selv om det var kjempe mykt--> skulle advart jeg også.
Sorry jenter

hodene dems er jo fortsatt "myke" så litt press her og der kan misforme hode..jeg vett[:)]

ORIGINAL: mami3

hodene dems er jo fortsatt "myke" så litt press her og der kan misforme hode..jeg vett[:)]

Nei, litt merker fra luer osv har vi hatt her og før, det er vel forsåvidt vanlig, men det her var anderledes. Ho illskrek og ga seg ikke før jeg hadde tatt av hårbåndet. [:(] Strekene er fortsatt kjempetydelige nå etter 3 timer. Mulig det er pga de myke hodene det står fra 1 år på dem!? [8|] Tenkte jeg ikke på før nå.

ORIGINAL: Eirin_3

Nå fikk jeg dårlig samvittighet ja
Hadde hårband på Marie i dåpen og det laget merke på henne selv om det var kjempe mykt--> skulle advart jeg også.
Sorry jenter

Må du ikke tenke på. [;)] Sånne myke hårbånd kommer sikkert jeg til og bruke fremover også, men de her var skikkelig skumle. [&:]

jeg hadde spenner i håret til ho eldste når ho var 1 år... vi var ute å trillet da jeg hørte at ho ikke fikk puste.. da hadde ho tatt ut ene spenna og putta den i munnen

ORIGINAL: pusa83

jeg hadde spenner i håret til ho eldste når ho var 1 år... vi var ute å trillet da jeg hørte at ho ikke fikk puste.. da hadde ho tatt ut ene spenna og putta den i munnen

Oi, så skummelt! Hva gjorde du da?

ORIGINAL: pusa83

Oj! [:o] Utrolig hva som kan skje ja.

Back
Topp